2007-05-31 Byrån anländer och registreringsskylt MC

Kl. 10.00 kom snickaren tillsammans med sin fru och kånkade in byrån som jag beställt till köket och han har gjort precis efter min ritning så jag är jättenöjd!

 

De blev lite svettiga av kånkandet så jag gav dem var sitt glas iskallt vatten och det blev så glada och tacksamma för det och waihälsade flera gånger, trots att det borde vara det naturligaste i världen och självklart att ge dem det! 


image27 

Nu har registreringsskylten kommit till MC affären så jag tog MC:n dit och de hjälpte mig att skruva fast skylten också. Det är service det! MC boken kommer om ca 1 månad till MC butiken så den hämtar vi där när vi återkommer i augusti 2007.


image28 

Precis när jag återvänt hem och skulle ställa in MC:n i förrådet öppnade sig himlen och regnet bara vräkte ner och åskan mullrade. Det är första gången den regnar sedan jag kom hit så då blev det lite sysslor inomhus i stället.  

Kommentarer:

1 Linda:

vad fin byrå mamma :-)

Kommentera här: