2010-02-27 Äntligen lördag +2,5 C dis och regn

Då har ytterligare en arbetsvecka lagts ad acta. Förutom en del SL strul har det varit en helt ok vecka med varierande temperatur, uppfriskande fysisk träning samt att jobbet flyter på trots att det är mycket att göra.

Har varit hos tandhygienisten hos City Dental, som blivit mitt nya favoritställe när det gäller vård av mina tänder. Har gått en gång om året för 3:e gången nu och är supernöjd. De är otroligt trevliga och noggranna, använder moderna metoder, fräscha fina lokaler. De är faktiskt bättre än hos min tidigare tandhygienist som fanns hos en privattandläkare så de som tror att City Dental ger sämre tandvård håller jag inte med om. Dessutom kostar det flera 100 lappar mindre och det är ju bara positivt. 

Idag har jag inte varit utanför dörren då jag haft en en del nödvändiga datorarbeten att utföra och lite andra hemsysslor samt att det trista vädret inte har bjudit på någon längtan ut. 

Linda och Daniel kommer på middag och Rulle är kocken för dagen och vi ser fram emot en trevlig kväll tillsammans med dem. Vi längtar till Thailand och nu är det bara 13 dagar kvar innan vi reser. 


Strandpromenad september 2008


Båtutflykt Phi-Phi september 2007


Båtutflykt Phi-Phi september 2007 

Kommentarer:

1 Lotta:

Kul att du är nöjd ned City Dental. Jag går aldrig dit igen. Tappade en plomb i somras i Thailand och gick dit för att fixa. Den höll i sex månader och det tycker inte jag är OK....

2 Annika:

Tråkigt att höra men sådant händer tyvärr även hos andra tandläkare så vitt jag erfarit från annat håll.

Kommentera här: