2011-08-31 Sista dagen i augusti, tiden rusar.....

Vid varje månads slut säger jag samma sak..."vad tog denna månad vägen" och jag är lika förbluffad varje gång då jag upplever att tiden rusar iväg i en faslig fart. Det gör inget just nu då tiden närmar sig med stormsteg tills vi flyttar till Thailand den 24 september, dvs. bara 24 dagar kvar.

Viruset försvann lika fort som det kom (peppar, peppar) så nu känner jag mig helt ok igen och har dessutom kört ett stenhårt BodyCombatpass tillsammans med Rulle och Maria i kväll. Livet är på topp!


Vår strand med dramatisk himmel

Kommentarer:

1 Birgith:

Jag håller med dig. Den rusar verkligen iväg. Men snart Annika så står den stilla. Och då kan ni göra precis vad ni vill på dagarna. Jag är inte alls avis.

2 Annika:

Till Birgith: Mmmm, det är sant men "snart" blir det er tur, fortare än ni tror...

Kommentera här: