2011-02-23 Lillpromenad med Linda & Asta och Bodycombat

Gick tidigare från jobbet idag för att utföra ett ärende och åkte sedan till SATS Stadshagen och var där redan 16.00. Det var väl tidigt för lite träning innan BodyCombaten kl. 18.30. Ringde därför Linda, som var ute med Asta, och jag gick iväg för att möta dem vid Karlsbergs slott för då var de på väg hem igen efter en 1 timmes runda.


En frusen Karlsbergskanal med Kungsholmen på motsatt sida


Asta och Linda i solnedgången

Asta fick leka med en liten vovve och de jagade varandra och hade kul. Den lilla vovven tyckte Asta var lite skrämmande för sin storleks skull men det fungerade bra då Asta är en snäll hund.




Asta och den lilla vovven

Vi skiljdes åt vid gymmet och jag började träna lite ryggövningar etc. Rulle och Maria dök upp efter en stund för att också förträna och kl.18.30 körde vi BodyCombat gruppträning tillsammans. I nedan länk kan du se samma program med musik som vi utför men vi är inte en lika stor grupp som den på filmen även om salen är "full". 

http://www.youtube.com/watch?v=T0Yhi1G6Iig&playnext=1&list=PL3277FF04856FC441

Testa, det är skitjobbigt men riktigt kul och superbra för kropp och själ.

Kommentarer:

1 Lotta:

Måste erkänna att det ser rätt kul ut. Fast jag är lite av en ensamvarg när jag tränar så jag föredrar att köra min exetube hemma i alla fall tror jag. Huvudsaken är ju att man gör något när man gillar att gosa i sig mat och dryck...

2 Annika:

Håller med dig Lotta, den bästa träningen är den som blir av, oavsett vad man gör. Sedan kan man äta med gott samvete (även semlor)ha, ha

3 Susanne:

1 timma promenad på stranden och 10 varv i poolen före frukost, Härligt va ! !

Annika! Kollar du mina bilder på FB gm Rulle?

4 Annika:

Till Susanne: Duktigt! Rulle var imponerad av dina bilder på FB men jag ska kolla i helgen. Utgår ifrån att ni har det underbart härligt!Kram till er båda.

5 Birgith:

Söta vovvar!Ser att ni har massor av snö, här i Skåne har det nästintill försvunnit. Dock har dom lovat lite snö på torsdag. Vad gör det, vi åker ju snart.

Kommentera här: