2013-11-26 Det blir ingen Isabella utan en Adam istället!

Linda är nu i gravid i vecka 33 och har idag varit på mammakoll och allt är bara bra med henne och barnet. Det blev dock en överraskning för oss alla då en annan barnmorska i ett tidigt skede av graviditeten, uppenbarligen sett fel i samband med ultraljudet, och sagt att det blir en flicka. Idag fick Linda reda på att det blir en pojke då barnmorskan visade Linda på ultraljudet att barnet hade snopp. 
 
Både Linda och Daniel blev glada då de egentligen helst ville ha en pojke eftersom både Linda och Daniel bara har systrar och det kändes därmed bra att förse familjerna med en pojke för omväxlings skull, Det tycker vi också och Linda och Daniel har bestämt att han ska heta Adam och det är fint namn.   
 
De två par rosa babykläder jag hittills hunnit köpa, spelar ingen roll enligt Linda, utan de kommer att passa Adam fint även om vi egentligen tycker att rosa är en typisk tjejfärg,,,  
 
Idag har jag köpt ett sött gult babyset med ett lejon på för åldern 6-9 månader och det kommer att passa Adam perfekt, fast när jag köpte det visste jag inte att det skulle bli en pojke.  
 
Sött eller hur?!
 
Oj vad kul det ska bli att bli mormor i januari 2014!

Kommentarer:

1 Titti:

Grattis till Adam!
Finns så mycket fina barnkläder i Thailand.
Mina söner har varit klädda i alla de färger....!
Kram Titti

Svar: Tack Titti och kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Pia:

Härligt med en liten kille!!!
Jag har ju en av varje och det är sååå mysigt.
Kram

Svar: Tack Pia och det ska verkligen bli mysigt. Kram till dig från mig.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Reidun:

Grattis,ja barn kläder är verkligen roligt att köpa i Thailand finns så mycket fint bäde till tjej och kille!;)

Svar: Tack Reidun och det finns mycket fina barnkläder som dessutom är billigare än i jämförelse Sverige, det gör ju inget:-D.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Linda:

Vilken fin dress, kommer han bli en riktig snygging i, vi har precis börjat vänja oss att säga Adam nu istället för Isabella :)saknar er! pokäe

Svar: Tack hjärtat och Adam kommer självklart bli en snygging med så snygga föräldrar;-) POK ÄD
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Lotta:

Tänk om det blir en liten trollunge? Är de nu säkra på att det var en snopp och inte en liten svans, hi, hi!

Svar: Ha, ha får säga till L&D att de ser till att få det ordentligt kollat nästa gång. Trollungar är söta!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: