2014-04-05 Idag till eftermiddagsfikat blev det emmentaler ost på mackan - Lyxigt!

...och smarrig kanelbulle från Chang Corner samt smoothie på bl.a mango och kaffe. Det är lycka och behöver inte vara mer än så här lite egentligen...
 
Mums med emmentaler ost på mackan från All in Hua Hin och mörkt bröd från Hua Hin Bakery
 
...samt smoothie på bla. mango, kaffe  och sist men inte minst kanelbulle från Chang Corner...Mums!
 
I dag har det äntligen kommit ett par mindre regnskurar på eftermiddagen och friskat upp den varma luften lite. Det var skönt!
 
Livet är kort så lev livet, ta vara på det så mycket du bara kan, här och nu, tänk på det!
 
Jag önskar dig en trevlig lördag var du än befinner dig på vårt vackra jordklot. 

Kommentarer:

1 Måd:

Christer och jag tar tillvara de två dagar som är kvar för denna gång.Vi är tillbaka i september, hoppas vi.
Gissa om jag kommer att läsa din blogg varje dag när jag är i Sverige.Obs jag skrev inte hemma, märkte du det?
Stranden bred och fin att löpträna på nu...🏃☀😊

Svar: Tack så mycket Måd och underbart att du/ni betraktar ert boende i HY som hemma. Jag ska göra allt jag kan för att få dig att känna som om du är hemma i HY via min blogg:-)) Välkomna hem iden till HY i förhoppningsvis september och tack för denna gång. Självklart ska jag träna på som vanligt där jag får mest ut av träningen:-)). Träna på du oxå! Kram Annika
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: