2014-08-21 Viphaville Resort i Huay Yang har nu färdigställt de två större husen...

För att stilla nyfikenheten på min kära bloggläsare Ingvor har jag varit och kollat de 2 nya större husen på Viphaville Resort som nyligen blivit färdigställda. Den trevliga och vänliga Sommai tog emot mig och visade glatt upp ett av husen och det såg mycket fräscht och fint ut. I de två större husen finns ett lite pentry så man kan fixa sin egen mat där om man vill. 
 
http://www.viphavilleresort.com som visserligen är på thailändska men du kan översätta sidan genom google. I annat fall kan du ta kontakt med Viphaville via e-post.
 
E-post: viphaville@gmail.com
 
Tfn: 032-574 446 eller 089-0274 554
 
Facebook: viphavilleresort 
 
 
 
Eget hus med en liten uteplats...
 
 
 
 
 
 
Tack snälla Sommai för husesynen!

Kommentarer:

1 marlene o rolf:

Roligt att få se där ska vi bo i 3mån från jan till april ,i dom husen!Visst är husvärden trevlig! Ha det gott!

Svar: Men vad kul Marlene och Rolf, där kommer ni att få det toppen och Sommai och hans fru Viphaville är mycket trevliga! ha det så gott ni också:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Ingvor:

Det såg ju jättetrevligt och fräscht ut! Sommai och hans familj är ju helt underbara! Tack till byns egna lilla rosenböna för de fina bilderna.
Kram Ingvor

Svar: Tack så mycket Ingvor och där kommer ni att få det hur bra som helst! Kram till er båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Reidun:

Oj vad fint.Tack för bilderna längtar alltid till Thailand;))

Svar: Tack så mycket Reidun och jag kan verkligen förstå din längtan hit:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 mot plus:

så fint det var!! ha en fin dag!

Svar: Tack Alina och jag önskar dig också en fin dag:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 stina:

Mysigt det ser ut.

Svar: Tack Stina och det är det också:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Carina:

Tänk att jag o min skall bo bo här i tre veckor mars 2015. Vi har varit på fler ställen i Thailand men detta resmål ser jag verkligen fram emot. Mr Sommai verkar mycket trevlig och serviceminded. Ser fram emot att träffa hela hans familj och o njuta av Huay Yang. Tack för du uppdaterar oss😃

Svar: Tack själv Carina och vad härligt det låter samt jag är helt övertygad om att ni kommer att stortrivas i Huay Yang och på Viphaville! Välkomna!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Carina:

Tänk att jag o min skall bo bo här i tre veckor mars 2015. Vi har varit på fler ställen i Thailand men detta resmål ser jag verkligen fram emot. Mr Sommai verkar mycket trevlig och serviceminded. Ser fram emot att träffa hela hans familj och o njuta av Huay Yang. Tack för du uppdaterar oss😃

Svar: Tack så mycket Carina för din kommentar och Sommai med familj på Viphaville är mycket trevliga att ha att göra med. Där är jag övertygad om att vi kommer att trivas! Välkomna till Huay Yang och trevlig resa!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: