2014-12-14 Ny klänning och andra trevligheter med goda vänner...

Den här fina klänningen såg jag när vi var på Restaurang Tamarind förra lördagen under en mycket trevlig kväll tillsammans med Ulf Ö.
 
Klänningen med sin fina färgkombination hängde där tillsammans med lite andra kläder som de säljer på Tamarind. Mina blickar drogs till klänningen under hela kvällen och till slut kunde jag inte låta bli att gå dit och känna på den och den är så mjuk och skön i materialet Rayon (Viskos). Jag provade den i damrummet och sedan var det bara att sluta fundera mer. Jag fick köpa den för 250 baht och det är ett mycket bra pris.
 
Min nya fina klänning...
 
Nu kommer de till Huay Yang, fler och fler av våra fina goa vänner och det är så roligt att träffa dem alla. Härom kvällen fick vi en mycket trevlig kväll med Lennart & Eva (Leva) och Yvonne och Lars (Yla) på Restaurang @ Huai Yang och igår träffade vi precis nyanlända Putte  & Siw (Puttsi) och fick en mycket trevlig kväll på Yut Restaurang med dem.
 
Tack alla fina goa vänner för att ni förgyller vår tillvaro extra mycket!
 

Kommentarer:

1 Christina S:

Fin klänning du hittat! Passar dig säkert väldigt bra. Jag tycker också om den typen av kläder, luftigt och skönt att ha på sig i den underbara goa värmen i HY!

Svar: Tack snälla Christina, skönt material som inte smiter åt är bäst här i värmen:-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Stina´s Bucket:

Jättehärliga färger på klänningen! Kram

Svar: Tack snälla Stina! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: