2014-12-21 Blomsterprakt och i morgon bitti åker vi till Surat Thani igen för köp av Rulles nya MC...

Vår Bouganvillea blommar för fullt nu vid ingången till vårt hus och jag låter dem frodas då det är ett naturligt solskydd...
 
 
 
Vilka härliga färger!
 
I morgon bitti åker vi båda på den svarta Forzan till Surat Thani och Surat Honda Big Wing för att köpa Rulles nya Honda CB 500 X. Vi lär inte vara tillbaka hemma i Huay Yang förrän på tisdag eller onsdag då de ska montera på några tillbehör på hojen. På hemvägen kör Rulle sin nya MC och jag den svarta Forzan. Det ska bli spännande! 
 
Igår blev Rulles Honda CRF 250 L såld så det gick snabbt, härligt! 
 
Det blir därmed bloggstopp tills vi kommer hem igen så du är hjärtligt välkommen tillbaka!

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Hej!
Vilka härliga färger sämre solskydd kan man ha!
Här behövs knappast något solskydd -2 i morse när jag åkte till jobbet.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Hej Birgitta och ha det så skönt i vintersverige samt God JUl & Gott Nytt År!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Titti:

Vilken underbar blomsterprakt.
Beger oss snart söderut .....stannar 2 dagar i Bangkok, Juldagen flyger vi till Phuket för vidare transport till Khao Lak.
Buss till HY 29 dec.
Trevlig tur till Surat Thani. Hoppas Rulle blir nöjd med nya "cykeln".
Kram Titti

Svar: Tack snälla Titti och jag önskar er en trevlig resa, God Jul och välkomna till HY framöver! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Madeleine:

Vilken fina blommor du har. Färgglada blommor piggar upp tycker jag :-)

Svar: Tack så mycket Madeleine och jag håller med dig :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Anton:

Vilken tjusig blomsterprakt! Här ser man bara en gråmulen himmel och nollgradigt väder.

Svar: Tack så mycket Anton och det låter skönare med vår blomsterprakt :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Christina S:

Så härliga växter! Bouganvillea är verkligen en favvoväxt! Tänk en sådan färgprakt! Det ser verkligen ombonat och inbjudande ut hemma hos dig!
Och så jättespännande med ny moppe, Rulle!
Och så härligt att få sålt den "gamla", det gick verkligen fort! Kul!

Svar: Tack snälla Christina för det och Bouganvillean är också min favoritväxt. Livet är verkligen kul och så blir det en hjulklapp till Rulle :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: