2014-12-21 God Jul 2014 & Gott Nytt År 2015!

Snart är det jul igen samt nytt år och vi passar på att önska er alla kära bloggläsare en riktigt God Jul & Gott Nytt År! 
 
Speciellt vill jag tacka en av mina bloggläsare som heter Johan Kaing från Askim. Jag har fått reda på, via en vän, att Johan läser min blogg flitigt varje dag och att han gillar den väldigt mycket. Sådant är alltid roligt att få reda på, då han själv inte har lämnat någon kommentar på min blogg och berättat det.
 
Jag hoppas att både Johan och ni andra fortsätter att följa min blogg och som jag tidigare berättad gillar jag när jag får kommentarer från er. Det ger extra god näring år mitt bloggande, framför allt de fina positiva kommentarerna.
 
Gyllene Triangeln i oktober 2014 

Kommentarer:

1 Turid Amundsen:

God Jul!!!

Takker for en fantastisk blogg, hvilken jobb du legger ned, jeg leser den med stor glede, både hjemme i Norge og når jeg er her i Huay Yang.
Julehilsen fra Turid T1, Lantom

Svar: Tackar så mycket snälla Turid och vad kul att du uppskattar min blogg! Kram och hoppas du får ett mysigt julfirande!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Reidun:

God Jul och Gott nytt år och tack för din trevliga blogg;))

Svar: Tackar så hjärtligt snälla Reidun för både din respons samt jul och nyårshälsning!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Björn-Owe Andersson:

God jul och gott nytt år.Din blogg betyder väldigt mycket för oss som bara kan vara i Hua Yang i några veckor.Tack

Svar: Tackar så mycket Björn-Owe, det är så roligt att veta att min blogg uppskattas samt tack för jul- och nyårshälsning!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Anki:

God jul och gott nytt till er. Jag läser din fina blogg varje dag. Jättekul att följa livet i byn. Snart kommer vi ner för fyra härliga veckor. Vi bor på jasmin i lis och Christers hus. Vi är bekanta med dem och har bott där många gånger. Det blir vår sjunde gång som vi skall njuta. Vi ses säkert. Jag stannar till och säger hej när jag ser dig. Ha det gött

Svar: Tack så mycket Anki för både din respons samt julhälsning! Välkomna till HY och vad härligt med 4 långa veckor här i paradiset :-D Vi ses i byn och trevlig resa samt ha det så gott ni också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Anton:

God Jul och Gott Nytt År till er och alla "faranger" i Huay Yang!

Svar: Tack så mycket Anton!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Titti:

Vilken härlig bild.
Fina helger önskas er också.
Gott Nytt År hinner vi kanske säga i byn.
Kram Titti på hotel Clarion Arlanda.

Svar: Tack snälla Titti och klart att vi hinner säga gott nytt år i byn:-D Kram och en synnerligen trevlig resa önskar jag er!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Ingvor och Kenth:

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! Hoppas på ännu ett år av din underbara blogg! Ha det gott och hälsa Rulle!
Julkramar Ingvor och Kenth.

Svar: Tack snälla rara ni och det är klart att jag fortsätter blogga :-D Må så gott och vi lär ju ses i byn! Kram till er båda från oss båda.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 ÖrjanC:

God jul och Gott Nytt År till er.
Är så roligt att läsa din blogg och se vad som händer i HY under den långa tid man inte kan vara där. Men nu är det inte många dagar kvar. Blir nyår i HY för första gången, ska bli trevligt.

Svar: Tackar så mycket för att du gillar min blogg och hälsningen samt trevlig resa och välkomna till HY!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

9 Gun Persson:

Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År!
Jag läser också din blogg nästan varje dag och saknar när jag inte har gjort det.Vi vet inte om vi kommer till byn 2015 Kanske tid o prova nåt annat men det har vi sagt förr och sen rätt vad det är så är vi där igen. Ha det gott önskar
Gun

Svar: Tack snälla Gun för din uppskattning av min blogg och hälsning! Lycka till vad ni än väljer att göra i livet. Ha det så bra ni också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

10 Kristina:

En härlig blogg så mysigt att kunna vara närvarande i byn när man måste vara frånvarande. Bara sådär sex veckor kvar sen är vi i himmelriket Huay Yang.

Önskar Er God Jul och ett Gott Nytt År.

Svar: Tack så hjärtligt Kristina för både din fina respons och hälsningen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

11 Owe Waldenström:

God jul & Gott nytt år
önskar Owe & Lena

Svar: Tack så mycket Owe och Lena!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

12 Peter:

God Jul & gott nytt år !
Läser bloggen varje dag.
God tur på nya hojen!!!

Svar: Tack snälla Peter för din fina kommentar och hälsningen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

13 Madlene:

God jul o gott nytt år på er med! Och din blogg är fantastisk vilken energi! Madlene från Skövde några graDer varmt..

Svar: Tack så mycket snälla Madlene för hälsningen och din fina respons!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

14 Titti & Hasse:

God Jul & Ett Gott Nytt År

Läser bloggen minst en gång/vecka,Jätte trevligt
att kunna följa vad som händer i vårt kära Huay Yang

Svar: Tack så hjärtligt och vad kul att ni gillar min blogg samt tack för hälsningen.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

15 Beeek:

Merry X'mas & Happy New year krub :)

Svar: Khap khon kha Bee!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

16 Arne i Lerdala:

Hej
Alltid skoj att läsa din blogg och hålla sig uppdaterad på vad som hände i Huay Yang. Har varit där 2013 och kommer att åka dit i januari 2015 för två månader. Är bekant med Lars o Ewa och läser även hennes blogg.
God Jul o Gott Nytt År
Arne o Iréne i Lerdala

Svar: Tack så mycket för din kommentar och respons! Trevlig resa och välkomna till Huay Yang :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

17 Birgitta S:

God Jul och Gott Nytt År på er också!

Set fram emot lite julledighet nu bara en dag kvar

Hälsningar Birgitta Sylvén

Svar: Tack snälla Birgitta och ha det så mysigt på din ledighet!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

18 Ola Svensson:

God Jul & Gott nytt år! Till er också från Ola & Yupa. Jag läser din blogg så gott som dagligen med stor behållning, vi ses i byn!

Svar: Tack snälla Ola och Yupa det gör mig mycket glad! Vi ses :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

19 Carina:

Hej och God Jul!
Läser oxå din blogg varje dag! (Nästan iallafall!😜)
Ger otroligt mycket energi för oss som inte kan vara i byn året om!
Hälsningar
Carina

Svar: Tack så mycket Carina för julhälsningen och din fina respons, det ger mig mycket god energi:-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

20 Marit:

God jul og et flott nytt år til dere også🎄🎉🎉🎉🎅

Svar: Tack så mycket Marit!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

21 Berit Knapasö:

En riktig God Jul och Ett Gott Nytt År önskar jag dig och Rulle!
Saknar våra promenader, men min kropp mår gott av lite julledighet. Längtar till nästa år då vi får fortsätta vårt trevliga "tjöt" på våra vandringar runt om i byn.
Varm, varm kram från Lilla Miss och mig!

Svar: Tack snälla goa vännen Berit och Lilla Miss och jag saknar dig också på våra promenader! Nytt år och nya krafter får det bli. Varmaste kramen till dig och en klapp (jul) till Lilla Miss :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

22 Ulla & Torgny:

Hej, jag läser också din blogg nästan varje dag.....håller mig underrättad om vad som händer. Vi är tillbaka i januari, vi hyr på Dolphin Beach intill Kjelles hus......längtar till värmen. Är för tillfället i Spanien och spelar golf......Kram och God Jul! <3

Svar: Tack så mycket Ulla för att du läser min blogg samt julhälsningen och ha det så skönt i Spanien och välkommen till HY! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

23 Christer:

Detsamma till er båda! (även om jag vet att ni inte firar jul längre...).

Svar: Tack snälla Christer!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

24 Anonym:

God Jul till er båda önskar jag 🎄🎄🎄Vi ses snart igen ha det såå bra i paradiset 😎

Svar: Tack anonym och välkommen till paradiset igen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

25 Johan Kaing:

God Jul och Ett Gott Nytt År!
Roligt att bli omnämnd på din blogg. Var 2012 i HY och
har via din blogg följt vad som händer i byn. Tack för
din fina blogg, bra blandat med bilder och text.
MVH Johan

Svar: Tack snälla Johan och vad kul att äntligen få en så fin kommentar och respons från dig! Jag önskar dig den bästa julen och det bästa nya året någonsin :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

26 Eva och Lennart i Örebro:

Efter vår vistelse i Anders hus så läser vi din blogg i stort sett varje dag. Jag säger lycka till med nya Mc´n
Vi önskar Rulle och dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År

Svar: Tack så mycket Eva och Lennart och det var verkligen roligt att ha er som tillfälliga grannar! Rulle tackar och hälsar att han är helnöjd med nya hojen och vi önskar er båda en synnerligen God Jul & Gott Nytt år!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

27 Marianne:

Tack för det gångna året. Ser framemot nästa års blogg.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

Svar: Tack så mycket själv Marianne för att du läser min blogg samt för jul - och nyårshälsningen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

28 Kicki o Lars-Åke :

God Jul o Gott Nytt År! önskar vi er.
Hoppas på ett nytt gott"blogg år" till dig.
Ses snart.Kramar till er båda.♡♡♡

Svar: Tackar så mycket snälla Kicki och Lars-Åke! Ska bli roligt att träffas igen och kram till er också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

29 Stina´s Bucket:

God Jul till er!
Kramar

Svar: Tackar så mycket detsamma Stina! Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

30 Johan :

God jul på er, Annika o Rulle
Läser bloggen varje dag
Bäst! Utan protest!!!
Avis på rulles julklapp ;)
Ha det gött i värmen
Johan

Svar: Tack så hjärtligt Johan för hälsningen och för att du uppskattar min blogg. Det är så roligt att få veta. Nu kan Rulle få kul på hjul i jul :-D Ha det så mysigt i vinterland!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

31 Måd :

God Jul och Gott Nytt År på er båda!
Önskar
Måd och Christer

Svar: Tackar så mycket Måd och Christer för hälsningen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

32 FrUllan:

God Jul och Gott Nytt År Annika och tack för alla fina reportage på din blogg.

Svar: Tack så mycket själv Ulla för hälsningen samt dina fina kommentarer under året!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

33 Birgit och Olle Colibri X10:

God Jul o Gott Nytt Bloggår!

Svar: Tackar så hjärtligt för hälsningen Birgit och Olle samt för att ni läser min blogg!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

34 Madeleine :

Fin bild på er 🎄🎅🎍

Svar: Tack snälla Madeleine!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

35 marlene o rolf:

Vi önskar Er ett GOTT NYTT ÅR, julen är ju redan över.Uppskattar så mycket att få följa din blogg!!! Ha det gott resten av helgerna!

Svar: Tack så hjärtligt Marlene och Rolf det gör mig mycket glad och ett synnerligen Gott nytt år önskar vi er också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: