2014-12-31 Gott Nytt År önskar jag er alla mina bloggläsare!

Nu har året 2014 kommit till sin sista dag och med en tillbakablick på året som snart gått kan jag bara konstatera att det har varit ett mycket trevligt och händelserikt år på alla sätt och vis.
 
Alla dagar har haft något trevligt att bjuda på och jag är så glad och nöjd med vårt år och att vi fått tillbringa den mesta tiden i vårt paradis Huay Yang med omnejd. Tack alla ni som bidragit till att det blivit ett så fantastiskt år!
 
Denna sista dag på året fick jag som vanligt en skön långis med sällskap av goa vännerna Ulf och Ann samt denna sista kväll på året kommer vi att få mysigt sällskap av våra fina goa vänner Pia & Isac (Pisac).
 
Det kommer att bli en lugn skön kväll hemma hos oss med hämtmat från Maew och goda drycker därtill. När vi sedan känner för det kommer vi att innan klockan slår 24.00 att befinna oss på vår härliga Huay Yang Beach för att skicka upp varsin ljuslykta och smälla av lite fyrverkerier. 
 
Våra tankar kommer då främst att gå till vår fina familj därhemma i Sverige och i sådana stunder som de här saknar vi dem oerhört mycket. Tur att det finns videosamtal:-D
 
Det lär vara många på stranden som kommer att göra som vi och vi kommer säkert att träffa på många av våra vänner där så det ska bli roligt.
 
Lite nyårspynt som inhandlats av Rulle...
 
Fyrverkeri och smällare i avvaktan på att fyras av för att hälsa år 2015 välkommen.
 
Jag önskar dig en synnerligen trevlig kväll och det bästa året någonsin 2015! 

Kommentarer:

1 marlene o rolf:

Vi önskar ER ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!! Ser med förhoppning om att få fortsätta läsa din blogg även nästa år!!!!

Svar: Tack snälla fina Marlene och Rolf detsamma och det kommer att bli det bästa bloggåret någonsin :D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Reidun:

Gott Nytt År önskar jag er,och tack för din trevliga blogg!

Svar: Tack så mycket Reidun och det gör mig så glad! Ha en mysig kväll!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Håkan:

Gott nytt år från regnsverige

Svar: Tack så mycket Håkan!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Titti:

GOTT NYTT åR önskas dig/er.
Vi äter också hemma...har gjort en pastasallad och vin köpte vi i Bangkok.
Stranden kommer att besökas, en khom loy är inköp.
Kram Titti

Svar: Tack snälla Titti och det var roligt att träffa dig på stranden igår! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Marit:

Godt nytt år til dere også og nok en gang, takk for flott blogg🎉🎉🎉🌴

Svar: Tack snälla goa Marit för de orden!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Niclas Persson:

Gott nytt år på er!
Tack för din fina blogg, hoppas du fortsätter skriva om byn

Svar: Tackar så mycket Niclas och det kommer att bli det bästa bloggåret någonsin :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Peter:

Gott slut och Gott Nytt år!!!!!

Svar: Tack snälla Peter!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 Pia:

Gott nytt år❤️

Svar: Tack vännen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

9 Josefin:

Gott nytt år!
Så kul att läsa din blogg och se vad som händer i byn. Nu åker vi om en månad, för fjärde gången. Svårt att låta bli att åka tillbaka... :)

Svar: Tackar så hjärtligt Josefin och vad roligt att ni återvänder till HY allas vårt paradis! Trevlig resa och varmt välkomna!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

10 Birgitta S:

Gott Nytt år till dig och Rulle också!
Ser fram emot nästa års läsning av din blogg. Nu skall vi snart sätta oss och äta varmrätten jag och Mats och våra söner.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Tackar så mycket Birgitta och jag hoppas ni fick en mysig nyårsafton. God fortsättning på det nya bloggåret:-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

11 Anton:

Gott nytt år från ett grått Sweden! men vi är på G ner till H Y. Börjar att packa i morr´n. Ser fram emot långisarna, " om vi orkar"

Svar: Tack så mycket Anton och jag önskar er trevlig resa samt varmt välkomna till HY! När du/ni känner för det är det bara att hänga med på långisarna:-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

12 Kia:

Jag vill önska dig fina Annika och Rulle ett riktigt gott 2015. 😊 Jag tror att det blir ett bra år. Saknar våra promenader och trevliga samtal. Kram kram 😘😘

Svar: Tack så mycket snälla goa Kia och vi önskar dig det bästa året 2015! Jag saknar också både dig och våra mysiga promenader samt positiva samtal. Kramar i mängd!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

13 Ann-Britt:

Önskar Dig en God Fortsättning På Det Nya Året!
Kram från Ann-Britt som hittat hit igen:)

Svar: Tack så mycket detsamma Ann-Britt! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

14 FrUllan:

Ett riktigt Gott Nytt År till dig också och tack fördin fina blogg som jag hoppas få njuta av 2015 också.

Svar: Tack så hjärtligt Ulla för både hälsningen och din respons när det gäller min blogg! Klart jag ska fortsätta att blogga så länge ni vill läsa den :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: