2014-02-27 Tjoho, jag vann tävlingen Travel Blog Awards 2013 Bästa Asienblogg!!!!

 
Här på nedan länk kan ni kolla intervjun med mig etc 
 
 
Jag är överväldigad av glädje och att jag vann överhuvudtaget är tack vare alla er som röstat fram min blogg!
 
STORT TACK till er alla som varit uthålliga och röstat fram min blogg från nominering till final och sedan med era röster sett till att jag vann kategorin Bästa Asienblogg.
 
Ni är fantastiska och jag hoppas ni vill fortsätta att följa min blogg och även gärna lämna kommentarer på mina inlägg. Att få respons, glada tillrop eller veta vad du tycker ger god energi och näring till att fortsätta blogga. 
 
Återigen ett STORT TACK till er alla mina kära bloggläsare om ni bara visste hur glad jag är!

Kommentarer:

1 Titti:

Ett stort GRATTIS till dig och din fina blogg!
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti och stor kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Tiina:

Wow! Grattis! Äntligen! Det är du värt! Vad ska du göra med vinsten?

Svar: Tack så mycket Tiina, puh äntligen är det klart:-)) Vinsten är att min blogg kommer i bokform samt äran förstås!!!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Eva Olofsson:

Jättekul att du vann! Grattis !!

Svar: Tack så mycket Eva!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 FrUllan:

hej,

Verkligen grattis - du är värd denna utmärkelse för en sån trevlig och innehållsrik blogg.

**FrUllan

Svar: Tack så mycket Ulla!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Måd:

Well done!

Svar: Tack så mycket Måd!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 inger andersson:

Grattis Annika, vi läser din blogg varje dag, och har gjort det över 1 år,tycker om att höra vad som händer här när vi är hemma i Sverige,och många bra tips har vi fått, så grattis från Inger Janne(hatten)jasmin 16

Svar: Tackar Inger & Janne för både grattishälsningen och er fina respons!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Marit:

Gratulerer Annika!🌹🌴🌵 Kjekt at du vant, leser som tidligere sagt bloggen hver dag:-)

Svar: Tack snälla goa Marit och jag är glad för det:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 Lis & Christer S22:

Grattis Annika! Såå kul för dej!🎉🍸☀️🌹

Svar: Tack snälla Lis & Christer!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

9 iren persson:

Grattis jättekul att du vann, jag läser din blogg varje dag. Är dålig på att kommentera dock. Men du vet att jag gillar den
Tack för den
kram Irèn

Svar: Tackar så mycket Irén och jag är glad för att du kommenterar när du gör det:-)) Kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

10 Gun S8:

Stort GRATTIS Annika!:-)

Svar: Tack så mycket Gun!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

11 Monica Steiner:

Ett JÄTTEC STORT GRATTIS. Har följt din blogg ända sedan du startade den och det är så kul och se vad som händer när vi inte är nere. Återigen GRATTIS.

Svar: Tackar så mycket Monica och jag är så glad att ni följer och gillar min blogg:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

12 Britta Gillberg:

Grattis. Förstod jag väl att Du skulle vinna.
Fanns ingen tvekan härifrån

Svar: Tack så mycket snälla goa Britta och Nisse:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

13 Anna, New York – My Bite of the Big Apple:

Stort grattis, Annika! Du är en mycket värdig vinnare.

Svar: Tack så mycket Anna, det är du också av USA bloggen:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

14 Reidun:

Stort GRATTIS,till dej en mycket värdig vinnare. Följer din blogg som ger så mycket!! Kram!

Svar: Tack så mycket snälla Reidun och kram till dig från mig:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

15 Margon o Arne:

Grattis till vinsten! Vi har nyss kommit hem till Värmland efter sex veckor i Huay Yang. Det var vår fjärde resa dit och vi följer din blogg om byn och det som händer runt omkring.

Svar: Tackar så mycket och välkomna tillbaka till HY igen:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

16 Christer Y12:

STORT grattis Annika till segern och tack för din fina och informativa blogg.

Svar: Tackar så mycket för grattishälsningen och den fina responsen:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

17 Christer:

GRATTIS! Kul att just du vann!! Jag följer dig på avstånd och längtar till ljuva Thailand hela tiden. Vi var på Koh Lanta under den den mörkaste tiden,så nu är vi tillbaks och inväntar våren här i Sverige.
Ha det riktigt bra och hälsa gubben.

Svar: Tackar allra ödmjukast och välkomna tillbaka till härliga Thailand! ha det så bra du/ni oxå:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

18 Tindra:

Grattis va roligt att du vann :)

Svar: Tack så mycket Tindra och lycka till med ditt fortsatta bloggande:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

19 Berit Knapasjö :

Gäng mak,mak!

Svar: Kap Khon Kha!!!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

20 anonym:

Grattis!Jätte roligt att det blev du som fick bästa pris!Fantastiskt!Lycka till i fortsättning!Må så gott!

Svar: Tack så mycket Bogdana det gör mig glad och må så gott du oxå!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

21 G I N A ~:

Grattis! Så kul för dig :D

Svar: Tack så mycket Gina!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

22 Helen Nilsson:

Massor av grattiskramar till dig!!!
Du är en värdig vinnare, och självklar vinnare om du frågar mig! =)

Svar: Tack så mycket Helen och massor med kramar till dig oxå!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

23 Eva Österholm:

Stort grattis Annika, det är du sannerligen värd som lägger ner sån tid på ditt bloggande, det är så härligt att läsa. Terapi för själen har jag sagt tidigare.
Kramar Eva
Och precis nu när jag kom hem från jobbet snöar det :(
Men snart är det vår :)

Svar: Tack så mycket Eva för grattishälsningen och responsen, det värmer gott:-)) Kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

24 Lars-Åke Persson:

Så himla kul . GRATTIS. GRATTIS

Svar: Tack så mycket Lars-Åke och jag är så glad för det:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

25 Owe Waldenström:

grattiiiiiiiis

Svar: Tack så mycket Owe!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

26 ingrid:

Grattis. Kul att läsa om vad som händer. Undrar om jag skulle vinna om jag skrev en Sandvikenblogg??? Ha ha

Svar: Tack så mycket Ingrid och det där med Sanvikenblogg låter ju kul, testa vet jag:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

27 Gun, Sthlm:

GRATTIS Annika! Jag kände på mig hela tiden att du skulle vinna. Kram

Svar: Tack så mycket Gun och kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

28 Ann och Magnus:

Stort GRATTIS!!!!
Mvh Ann och Magnus

Svar: Tack så mycket Ann & Magnus!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

29 Emelie:

Grattis!!

Svar: Tack så mycket Emelie!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

30 Freedomtravel:

Grattis! Jag hittade hit eftersom du vann. Ska kika vidare på bloggen nu :)

Svar: Tack så mycket och vad roligt att du vill ta del av min blogg;.)) Enjoy!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

31 Maritha och Björn:

Åh, vad kul att Du vann! Självklart är din blogg bäst. Den gör att vi står ut när vi tvingas vara hemma i Sverige. Om dryga 4 veckor är det dax igen. Många grattis-kramar från oss!

Svar: Tack så mycket Maritha och Björn vad jag glad jag blir över de orden! Välkomna hem till Hy igen-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

32 Tobbe:

Grattis det är inte du som skall tacka. Det är vi som skall tacka dig för att du låter oss läsa om hur det är i Huay Yang när inte vi är där.
Tack vare dig har jag fått kontakt med hon som är fru till han som driver verkstaden mitt emot orchid 3 där min Saleng är nu så att den är lagad till vi kommer ner.Tobbe

Svar: Åh jag tackar och wajhälsar djupt Tobbe! Vad roligt att du(ni fått en positiv kontakt med Phia och Joe, Härligt! Välkomna hem till HY igen:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

33 Malin:

Grattis till en välförtjänt vinst!.
Jag är en trogen läsare av din blogg . Det är roligt att ta del av alla fina bilder , "följa" med på dina utflykter och, inte minst, hålla sig uppdaterad om vad som händer i byn under dem perioder man själv inte kan vara där.
Ha det så bra!
Malin

Svar: Tack så mycket Malin för både grattishälsningen och din uppskattning av min blogg, det gör mig så glad! Ha det så bra du oxå:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

34 Sanna CV D4:

Grattis Annika!👏👏👏👏🎉💐
Ser fram emot att fortsätta läsa din blogg.

Svar: Tack så mycket Sanna!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

35 Kristina:

Grattis Annika!

Svar: Tack så mycket Kristina!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

36 Johan:

Stort grattisc Annika
Mvh Johan

Svar: Tack så mycket Johan!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

37 Annette:

Grattis! Höll tummar och tår. :). Kraaam

Svar: Tackar så mycket Anette och tack vare det gick det så bra:-)) Kram till dig från mig
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

38 Anna Lena:

Bäst förstås!! Stort GRATTIS! Och tack för att du delar med dig till oss som ständigt längtar till HY.
Anna Lena

Svar: Tack så mycket snälla Anna Lena!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

39 Cina:

Härligt Annika! Ett stort grattis!Har varit ett stort nöje att följa dej. Att få ta del av vad som händer i byn och få många goda tipps.kram!

Svar: Tack så mycket Cina och det gör mig glad att du gillar min blogg:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

40 Isac:

Visst är det härligt att vara bäst!👏👏👏haha!!
Pok Pia o Isac o stort grattis förståss!❤

Svar: Ja Isac & Pia det är det verkligen:-))) Tack så mycket goa kära vänner!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

41 Lena:

Stort Grattis Annika!! Kram

Svar: Tack så mycket Lena! Kram till dig från mig:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

42 Kicki:

Ett Himla Stort GRATTIS! Åh vad häftigt att vann.
Många Många kramar till dig.

Svar: Tack så mycket igen snälla Kicki, många kramar till dig oxå!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

43 kicki :

häftigt att Du vann. Skulle det vara.

Svar: Tack snälla Kicki!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

44 Ulla:

Va kul, verkligen stort Grattis.
Klart jag ska fortsätta följa din blogg och lämnar ett litet avtryck då och då.
Ha det bra i värmen:)

Svar: Tack så mycket Ulla och jag blir glad för alla de kommentarer jag får från dig:-)
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

45 Ingela O6 K22:

Hurra för att du via din blogg gör byn känd! Grattis!

Svar: Tack så mycket Ingela och visst är det kul!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

46 Turid Amundsen:

Hei Annika,

Gratulere, vel fortjent!!!

Hilsen Turid, Lantom T1

Svar: Tack så mycket Turid!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

47 Lena:

Wieeeehooo!!! :)

Stort grattis!!!
Helt klart värd ditt pris med din fina blogg!

Stor grattis-kram!


Svar: Tack så mycket Lena och kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

48 Birgitta S:

Grattis!
Det är du värd!
Hälsningar birgitta S

Svar: Tack så mycket Birgitta:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

49 Birgitta Bodin:

Så glad jag är för din skull Annika Stort grattis..helt underbart att Du vann, känner mej också glad och stolt över att vi har dej i byn som kan förmedla info till oss husägare och gäster. Ett av mina bästa minnen från min senaste vistelse i Huay Yang är långisen, då jag fick uppleva platser som jag inte tidigare sett i byn och alla goda samtal med dej och de andra i sällskapet.
Kram från
Birgitta i Colibri

Svar: Tack snälla goa Eva för de orden! Det kändes lika bra för mig ska du veta och hoppas du kommer hem snart igen till HY:-)) Stor kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

50 Eva Johansson:

Ett stort GRATTIS det är du värd!
Hälsningar Eva

Svar: Tack så mycket Eva:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

51 Ingeborg:

Hipp, hipp hurra, hurra! Gratulerer så mye. Fortsett med din blogg. Det er morsomt å lese den hver dag + at vi får med oss hva som skjer i HY. Det er herlig for oss som ikke kan være i paradiset mer enn noen uker hvert år. Stor klem

Svar: Tack så mycket Ingeborg för de fina orden och det gör mig så glad! Stor kram till dig från mig:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

52 gun:

Stort GRATTIS till vinsten!


Svar: Tack så mycket Gun!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

53 Susanne:

Stort Grattis Annika !
Du är verkligen värd att vinna
Vi firar väl en kväll när jag kommer ner ?

Du är bäst av ALLA bloggar

KRAMAR

Svar: Tack snälla Susanne för det och visst ska vi fira då vi kommer hem från långresa. Ni är väl kvar i HY runt den 20-21 mars eller hur? Kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

54 Birgitta Bodin:

Skulle vara toppen om du kallar mej för mitt namn istället för någon annans :-)
Ha en jättefin söndag.
Birgitta

Svar: Men oj Birgitta var tokigt det blev, förlåt mig så mycket! Jag fattar inte själv vad Eva istället för Birgitta kom ifrån, klantigt av mig att ha så dålig koll. Detta kommer aldrig att upprepas, jag lovar kära Birgitta:-)) Jag önskar dig en toppensöndag och en stor kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

55 Laila Andskär:

Stort grattis till vinsten Annica.

Svar: Tack så mycket Laila!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

56 Örjan carlman:

Grattis, det är du verkligen värd.
Tack, för all information man får ta del av.

//huay Yang bo i ytterligare två veckor:)



Svar: Tack så mycket Örjan och roligt att du uppskattar min blogg!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

57 Christina S:

Många grattis! Så roligt att du vann! Men så har du också en väldigt fin blogg. Alltid så roligt att läsa vad som händer och sker i vår lilla paradisby. Och få ta del av dina tankar och funderingar: Det lyser upp vintermörkret! Än en gång stort grattis!!!

Svar: Tack så mycket Christina för de fina orden och de värmer gott i mitt hjärta! Stor kram till dig från mig:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: