2014-01-31 Fredag kl. 13.00 = Städdag = Surin Beach

Nu är "arbetsveckan" med hård träning över för min del och nu följer två loja dagar och det ska bli spännande att se vad vi får för oss då...
 
Dessutom är det sista dagen i januari 2014 och januari är därmed till enda. Jag är riktigt nöjd med denna månad trots att det varit lite småkyligt i mellanåt, men det är ju tur att vi har varmare kläder samt framför allt täcken till våra sängar och då kan det vara kallt utan att det påverkar oss särskilt mycket. Jo i så fall i positiv riktning då vi har sovit oerhört gott i den svala luften under varma täcken.
 
Vi lämnade hemmet för Neds skull och åt lunch på Surin Beach med Oddvar och sällade oss sedan med Puttsi och deras vänner Ann-Marie och Ola som satt och softade på stranden i skuggan av Pinjéträden.
 
Här sitter vi och har det bra...
 
Havsvågorna rullade in i sakta mak och vattnet var alldeles turkosblått. Att sitta så här och softa i denna sköna avslappnade miljö i trevligt sällskap kan ju inte bli så mycket bättre.
 
Tack för en mysig eftermiddag!
 
Trevlig fredag och helg önskar jag dig min bästa bloggläsare! 

Kommentarer:

1 Titti:

Vi har städning på fredagar 08.00!
Kram Titti

Svar: Iiiiii, alldeles för tidigt, mitt i frukosten ju:-)) Kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Christina S:

Så helt underbart ni har det!
Att bara sitta vid havet, lugna vågor, stilla vind och bara må bra. Härligt!!!

Svar: Tack Christina och du/ni vet ju själva hur det är här och kan konsten att njuta när ni äntligen är här:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Linda:

Ser härligt ut! Pokäe

Svar: Tack mitt hjärta! PoK Äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Birgitta:

Hej!
Vad skönt och mysigt ni har det njut sen gillar jag har sagt det förut dina Oddvar och Puttsi börjar få koll även på de? I dag har jag varit ledig och besökt min mamma på Danvikshem , handlat och fixat lite annat nu är det jobb hela helgen ha det så bra i värmen även om det varit några svala nätter.
Hälsningar Birgitta

Svar: Tack så mycket snälla Birgitta, hälsa din mamma och ha det så bra på jobbet för om man jobbar finns det alltid en längtan till ledigheten:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Pia:

O vi satt o led i ett sketet flygplan!! Krama alla

Svar: Mmmm det är bara att välja, här eller där, hä, hä. Kram till er från oss!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Isac:

Landade i Sthlm, snöstorm o isvindar! Ni har det bättre, livet är orättvist. Njut....

Svar: Brr det låter inget vidare, nu är värmen på väg här.och vi kan inte annat än bara njuta:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Ann-Marie:

Visst var det en härliga eftermiddag. Tack snälla Annika för din trevliga blogg, som vi följer både när vi är hemma och nu när vi är här.

Svar: Tack snälla Ann-Marie och Ola för både er bloggläsning samt trevliga sällskap:-)
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: