2014-07-16 Rosor, rosor...

På långisen idag med Adam gick bl.a jag utefter Bällstaån och mellan kanalen och husområdena har de planterat olika typer av rosor och det är mycket vackert.
 
 
 
 
 
 
Rosor i vackra färger
 
Huvudstabron, jag gillar broar, de är så mäktiga...
 
En blåklockeart
 
Tistel med Bisyssla
 
Under promenaden var det mulet och det blåste lite småkalla vindar men nu, i skrivande stund. lyser solen från klarblå himmel igen. Vädret är nyckfullt som det brukar vara i Sverige under sommartid men oavsett väder gillar jag att ta långa sköna promenader och det är ju bara att klä sig därefter.
 
Tack Adam för en härlig promenad! 

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Hej!
Låter som du haft ännu en mysig dag med långis och barnbarn. Vädret här ute i skärgården har varit fram och tillbaks men varmt och skönt och på eftermiddagen kom solen åter här ute. Ok med mig vid mulet pular jag inomhus finns alltid något att göra och när solen kommer blir det verandan.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Tack så mycket Birgitta och då gör du som jag, njuter av alla väder för det finns alltid något att ta sig för oavsett hur vädret är för tillfället.Ha det fortsatt skönt på landstället:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anki:

Jag gillar också broar. Härligt. Skall skicka bild på högs kusten bron. Den är fin

Svar: Tack Anki den bron gillar jag också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Maria:

Vackra blommor och färger! pok äd

Svar: Tack hjärtat! PoK Äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: