2014-07-27 Regnoväder samt besök hos min pappa Lasse...

Idag drev ett rejält regnoväder in över Stockholm med både blixt och dunder. Efter ett par timmar var det över och i skrivandes stund lyser solen så vackert igen.
 
Vid kl. 12 tiden åkte Daniel och Maria samt jag till min pappa för att hälsa på igen och det är sista gången jag gör det under denna Sverigevistelse. Då det spöregnade ute och den ena blixten efter den andra avlöste varandra tog vi inte ut honom på promenad utan satte oss i samlingsrummet för att prata en stund.
 
Pappa var pigg och glad samt pratade på en massa och det är så roligt att han verkar må så bra. Personalen tycker också att han är otroligt positiv och glad och är med på det mesta och det är roligt att höra. 
 
Min goa pappa Lasse...
 
 
Hejdå pappa vi ses igen om ca 1 år.
 
Tack till Daniel och Maria för ett trevligt sällskap!

Kommentarer:

1 Sussie:

Hej! Nu har jag följt hela din Sverigevistelse, men inte ett enda kort på hundarna! Trevlig hemresa, och hoppas att Adam kan komma och hälsa på dig snart.

Svar: Tack så mycket Sussie för din kommentar och hälsning! Jag ska genast se till att vovvarna kommer på bild:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Maria:

Kommer sakna dig när jag hälsar på morfar i fortsättningen. Det var kul att han var så glad och att de var så intresserade av ovädret :) pok äd

Svar: Tack mitt hjärta och jag kommer att sakna er all så mycket! Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: