2014-07-30 Något att suga och smutta på för både Adam och oss vuxna

Den 2 augusti blir Adam 6 månader och behöver ett snäpp större napp och en av dem nyinköpta invigs här...
 
En av de nya napparna som Adam verkar tillfreds med...
 
Idag på långisen, som blev kort då himlen blev blygrå och enligt väderprognosen skulle det bli regn på dagen och det var det som var på väg. Maria hängde på i samband med hennes lunch och efter att ha lämnat henne vid hennes jobb gick jag direkt hem. Det blev bara ynkans 6 km denna gång och jag hann precis innanför dörren när det började ösregna och åska, Puh vilken tur!
 
Tack Maria för en trevlig promenad!
 
Idag är det sista hela dagen och kvällen för min del i Sverige, för denna gång, så vi kommer att äta en avskedsmiddag för mig i kväll hemma och jag bjuder på en flaska Champagne, min favorit Alexandre Bonnet. 
 
Min favoritchampagne, Alexandre Bonnet...
 
Jag önskar dig en trevlig onsdag!

Kommentarer:

1 Titti:

Så fort tiden går.....
Hoppas ni får en trevlig kväll....champagne är gott.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti och tiden går fort när man har skojigt:-)) Skål och kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Maria:

Tack själv, det var en jätteskön prommis! Den där champagnen är god! Hoppas allt går bra på hemresan nu. pok äd

Svar: Tack så mycket och det är alltid kul att ta långisar med dig, klart att allt kommer att gå bra! Pok Äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: