2014-11-20 Vackra blomster kantar vår långisväg...

I morse på långisen var det "bara" Berit och jag som gick. De andra hade annat för sig och Monica har åkt hem till Sverige en period. Det är alltid roligt att gå samt prata med Berit och nu fick jag ha henne alldeles för mig själv :-D.
 
Alla som är glada och positiva är välkomna att delta på våra långisar. Vi träffas vid Polisboxen på Samutvägen kl. 09.00 måndag-fredag och vi går i raskt takt ca 8-10 km på vägarna i byn.
 
Det finns ingen som helst anmälningsplikt utan det är bara att haka på om man känner för det. Vill man inte gå så långt kan man bryta av när man själv vill.
 
 
 
 
 
Det här huset är alldeles nybyggt och riktigt fint. Vi är nyfikna på vem som bor där, vet du?
 
Tack snälla goa Berit för en härlig långis som vanligt!

Kommentarer:

1 Berit Knapasjö :

Tack Annika!
Jag har ju under lågsäsongen varit van att ha dig för mig själv så ibland när det har varit mycket folk..........Idag fick jag vara bara med dig.

Svar: Tack så mycket Berit min fina goa vän!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Maria:

Fina blombilder! Härliga färger som ju helt saknas här i kalla Norden nu. POK ÄE

Svar: Ja hjärtat det finns alltid blommor som blommar här. Vi saknar dig! Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: