2014-10-13 Dag 15, Si Chiang Mai - softardag. 0 mil

Det var skönt att bara ta det lugnt på morgonen och sedan softa hela dagen. Vi tog en liten promenad på strandpromenaden det var den enda aktiviteten av fysiskt slag. Kroppen behöver bara vila känns det som. 
 
Vilka breda och stora träd det finns i Thailand
 
 
 
Motionsprylar...
 
 
 
 
Vår närmaste restaurang som var mycket bra, gott och mycket humana priser...
 
 
Här ska sättas upp bord även på strandpromenaden...
 
 
 
Vackra växter....
 
...med fina mönster på bladen...
 
 
Här håller de på med rivningen av en altan i huset bredvid vår resort....
 
Tack för en skön softardag! 

Kommentarer:

1 Lars-Åke Persson:

Ni är så fantastiska. Snacka om att leva sitt liv......
Stort tack för att få upplevt en resa

Ses snart

låp

Svar: Tack så mycket Lars-Åke det var fint skrivet och tack själv för att du läser min blogg och för all respons du ger!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S:

Hej!
Nu har jag suttit och läst o tittat på bilder sen jag kom hem från jobbet allt bra skrivet o bra bilder. Du den där ravin vandringen var inte att leka med ? hade aldrig gett mig ut där och sen är jag lättad för att din olycka gick bra du beskrev händelseförloppet så bra i din text.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Tack snälla Birgitta för din fina respons och kommentar och det kommer mera inlägg.....
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: