2014-09-14 Idag har vi 35 grader varmt i skuggan och behöver lite skön musik med svalkande vintermotiv....

En skön söndag med gosig värme om 35 grader i skuggan och då det inte regnat på flera dagar och varit varmt och soligt måste personalen vattna våra trädgårdar på vårt område.
 
Både igår och idag skulle det vara 60 % risk för regn men inget regn har fallit i vare sig Huay Yang eller vår omnejd. 
 
 
För att åtminstone svalka ner mina sinnen något får även du ta del av den sköna musiken med vackra vintermotiv. Enjoy!
 
 
Jag önskar dig en skön söndag!

Kommentarer:

1 Annette:

Jeg liker varmen, særlig dersom jeg kan ligge på en solseng helt nede ved vannet... Hils kjente og Rulle....

Svar: Mmm visst är det skönt Anette! Rulle hälsar tillbaka och hälsa Svein från oss båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S:

Hej!
oj +35 i skuggan nu +11 här kan jag säga skall knyta mig i sängen nu suttit uppe allt för länge pga valvakan .
I morgon ny vecka och vi har bytt lokaler på jobbet så jag antar att det första man får ta itu med är att få tekniken att fungera.
Hälsningar Birgitta s

Svar: Tack Birgitta för din kommentar och lycka till på jobbet samt ha en bra arbetsvecka:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Pia:

Hoppas att inte allt regn sparar sig tills vi kommer!!!
Hälsa alla vi känner

Svar: Seså Pia, vi får hoppas på det vackraste och finaste vädret förstås! Hälsningarna ska framföras:-)
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: