2014-09-17 Vilken överraskning vid hemkomsten från frissan Jim!

Inte nog med att jag kom hem supernöjd och glad från frissan för på bordet på altanen ligger ett ceriserosa paket!
 
Jag utgick direkt från att det var till mig då paketet var ceriserosa och Rulle är ute och cyklar och klättrar i berg med grabbarna samt att jag fyller år i morgon men ingen lapp. Ingen givare har gjort sig till känna!
 
Ett ceriserosa paket ligger på bordet och väntar på mig...
 
Nämen vad spännande, vad kan det vara i det fina paketet?
 
Raskt öppnade jag paketet och där i ligger ett smarrigt bakverk med choklad på. Mums!
 
Mums ett bakverk med choklad på, det blir gott till fikat! 
.
Tack snälla goa okände givare och jag hoppas att du avslöjar dig! :-))
 
Vad kul det är med överraskningar av den goda sorten!

Kommentarer:

1 Conny:

Tack för att du tar bilder!
Och ha en bra resa- och var försiktiga i trafiken!
Ser fram emot då vi ses igen.

Lev bäst!

Svar: Klart att jag gör och tack för din omtanke Conny! Det ska bli roligt att ses igen så det ser vi också fram emot:-)) Må så gott hela familjen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Sandra:

Fin blogg du har Annika, nu har du en ny följare :) Ha en bra dag! Kram Sandra

Svar: Tack så mycket Sandra och det gör mig mycket glad samt jag önskar dig den bästa dagen någonsin! Kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Birgitta S:

Grattis i förskott! då du skrev att du fyller år imorgon. Inte dumt att komma hem till smarrigt fikabröd även jag blir nyfiken på vem det kan vara.
Hoppas ni får en trevlig utflykt på era motorcyklar och ta det försiktigt (nu har jag förstått att det gör ni men ändå)
Trevlig resa! Birgitta S

Svar: Tack snälla rara Birgitta och jag är lika nyfiken som du, tack även för din hälsning och omtanke! Vi lovar att bara köra i 130 km/timma :-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Reidun:

Grattis på födelsedagen,ha en fin dag;)

Svar: Tack så mycket Reidun men den är ju först i morgon, jag är inte en dag äldre :-)
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Ann-Sofi:

Grattis två timmar i förskott! Kram

Svar: Jag tackar och bugar Ann-Sofi och kram till er båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Ingvor:

Hurra, hurra, hurra, hurra!
Stort grattis på födelsedagen till världens bästa Annika!
Ha en bäst dag!
Passar på att önska er en trevlig långresa! Som jag ser fram mot att få ta del av framöver!
Var rädda om er! Kram Ingvor och Kenth!

Svar: Åh jag tackar och bugar redan idag! Vi lovar att vi ska försöka vara rädd om oss så mycket vi bara kan och jag önskar er detsamma! Kram till er båda från oss båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Ulf Ö:

Grattis på födelsedagen Annika !

Ulf Ö

Svar: Jag tackar och bugar Ulf!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 Christina S:

Roligt med en sådan överraskning!
Och GRATTIS på födelsedagen!
Hoppas ni får en härlig MC-tur norröver, ska bli roligt att få läsa dina reseskildringar. Brukar alltid vara så trevliga!
Ta det lugnt på vägarna!

Svar: Tack så mycket Christina både för grattishälsningen och din omtanke. Du kommer att får reda på allt, jag nästan allt, när vi kommer hem igen:-)
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: