2015-08-23 Sköna söndag och softning hela dagen....

Igår kväll fick vi trevligt sällskap av Adam och Lena på restaurang Raplom efter Rulles smarriga GT hos oss. Tack för en mycket trevlig kväll!
 
I dag har det småregnat nästan hela dagen och jag känner att jag kan ha en liten förkylingsbasilusk i kroppen som börjat härja så smått och då är det bara att vila och mysa hela dagen så försvinner den säkert snart igen. Skönt!
 
Jag önskar dig en mysig söndag och om du gillar soft musik kan du lyssna på det här om du vill...Enjoy!. 
 

Kommentarer:

1 Ann-Britt:

Skickar en krya på dig hälsning! Hoppas att förkylningen försvinner fort iväg!
Önskar dig en fin Söndag!

Kram<3

Svar: Tack snälla goa Ann-Britt för den hälsningen och den gör mig mycket gott! Ha en skön söndag du/ni också och en stor kram till dig från mig.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Reidun:

Krya på dej hälsning från ett snart tar det svalare vädret över här i västra sverige.Hösten knackar snart på dörren men,men;)) Kram!

Svar: Tack så mycket snälla Reidun för din hälsning! Hösten är vacker i Norden tycker jag även om det from hösten blir kallare och kallare i några månader framöver så passa på att njuta av sensommarvädret :-D Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: