2015-07-04 Nya temperaturmätaren på plats på min Honda Forza...

I samband med vårt Sverige och Stockholmsbesök köpte Rulle en vattentät klocka och temperaturmätare på Biltema till min hoj. Klocka har jag redan på hojens display men temperaturmätare saknar jag. När vi är ute och kör på våra MC resor framför allt i bergen i norra Thailand är det bra att veta hur kallt det är tycker vi när temperaturen sjunker drastiskt ju högre upp vi kommer. Även om man känner själv att det är kallt eller varmt kan det vara kul att se hur många grader det faktiskt är.
 
Den lilla tingesten var silverfärgad men snälla Rulle sprayade den i mattsvart färg så den skulle matcha min röda styrpinne bättre. Det är noga med detaljerna, hä, hä. Först testade han med en röd färg men det var inte snyggt alls då det var fel röd nyans...Är man petig så är man, ha, ha!
 
Snyggt va, och som du också kan se är det 32 grader kl. 17.33...

Kommentera här: