2015-07-27 Min fina Honda Forza har blivit ännu finare...

Både Rulle och jag tycker det är kul att kolla på lite MC prylar som man antingen kan pimpa med eller som är praktiska att montera på våra hojar.
 
Häromdagen när Rulle var på Tesco Lotus i Prachuap Khiri Khan hittade ett par snygga dekaler i silverfärg som han var övertygad om att jag skulle gilla att pimpa min hoj med.
 
Jag vill inte pimpa min hoj för mycket så den till slut ser ut som en julgran men dessa två dekaler är riktigt coola tycker jag.
 
Kolla in resultatet!
 
Örnvingar i silverfärg, skitsnyggt tycker jag!
 
 
Tack min älskade Rulle för att du tänker på mig!

Kommentarer:

1 Ann-Britt:

Det blev så häftigt och så snyggt med vingarna. Ser ut som om de tillhörde Forzan från den var nyköpt!

Kram<3

Svar: Tack så mycket snälla fina Ann-Britt och jag tycker precis som du :-DD Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Daniel:

Klockrent Ankan!

Men det är väl inte så att du är på väg att lämna forzan? http://m.powersports.honda.com/model/street/All%20Products/silver-wing-abs/2013?redirected=true

Svar: Tack snälla Daniel och hur det blir med det får framtiden utvisa :-DD
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: