2015-03-06 Sista halsbandsleveransen hos Chon innan högsäsongens slut...

Bara så du vet har nu sista halsbandsleveransen, i samband med högsäsongen, kommit till Chons lilla butik mitt emot Rangen så vill du köpa innan hemresan till Sverige är det bäst att passa på nu.
 
De bilder som följer är ett litet axplock ur sortimentet... 
 
 
 
Rött och vackert!
 
 
Coola och vackra samtidigt!
 
 
 
 
 
Passa på nu om du hittar ditt favorithalsband som bara finns i ett av samma slag samt att de är nickelfria... 
 

Kommentarer:

1 Frank & Jag - Chatarina:

Hej! Vilken fin blogg och fina bilder! Jag och min familj hyr själva hus i Huay Yang och kom hit igår, så roligt att hitta bloggar från platser man besöker! Ha det fint, kram! Chatarina

Svar: Tack så hjärtligt Chatarina för din kommentar och uppskattning av min blogg. Det gör mig lika glad varje gång :-D Må så gott och njut av vårt härliga Huay Yang så mycket det bara går! Kram och må så gott.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: