2015-03-27 Phuket och Honda Big Wing för service av Rulles hoj och andra trevligheter...

Staffan har varit snäll och bokat tid kl. 11.00 på Honda Big Wing för att Rulles hoj behövde sin 600 mils service samt få ett centralstöd monterat på hojen.
 
Min Forza fick stanna hemma hos Christer och Staffan idag för jag åkte med Rulle och när hans hoj var inne på servicen som skulle ta ca 2 timmar så jag hoppade upp bakom Staffan på hans Honda NC 750 istället och Rulle fick köra Christers Honda NC 750 och han skjutsade Christer.
 
Honda Big Wing på Phuket
 
Vi åkte och kollade på lite på MC prylar i ett par affärer men drog sedan i väg till Central Festival där Rulle och jag bjöd dem på lunchfika.
 
Staffan och Rulle ser nöjda ut ..(.Christer gillar inte att vara med på bild)
 
Rulle och Christer på väg (tur att Christer låter sitt ansikte döljas av sitt visir, ha, ha)
 
...och jag sitter här bakom Staffan...
 
En liten barnfamilj på väg....
 
Staffan är mycket nöjd med sin relativt nya Honda NC 750, det syns ju på honom...
 
Det goda kvällsmålet, med en drink före, avnjöts på deras takterass och där bakom brinner himlen vackert i samband med solnedgången...
 
Staffan ser ut att trivas och nu är det bäst att smaka på drinken innan isen smälter :-D
 
Rulle ser mycket nöjd ut...
 
Tack för en mycket trevlig dag och kväll mina fina goa grabbar!

Kommentera här: