Kommentarer:

1 Anonym:

MysRulle!

Svar: Tack Conny, eller? :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anton:

Mums!!

Svar: Mmm det var det också Anton!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Maria :

Oh vad skönt det ser ut! Jag har tränat precis o tänkte på att jag snart får träffa er igen, jätteskoj! Sov gott :) Pok äe

Svar: Tack så mycket mitt hjärta och vi längtar jättemycket efter att få träffa dig och övriga fina familjen! PoK äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Birgitta S:

Hej!
trevlig helg på er också lagra med värme inför Sverigebesöket idag Lördag har vi +14 och småregn synd om alla tappra som skall springa maran idag.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och vi lagrar värmen inombords inför Sverigeresan:-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Christer:

Oj så läskande och god den drinken ser ut! Så god att jag har tillskrivit den gode Herr Rulle och bett om receptet. Jag menar, det är ju bäst att passa på så länge mangosäsongen varar, eller hur?

Svar: Mmmm Christer den är mycket god och Rulle skickar dig säkert receptet så ni får uppleva samma känsla att få njuta av en mangodrink. Det är som sagt bra att passa på när den gula mangon är som bäst.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: