Kommentarer:

1 Pia Gillberg:

Jag är såå lessen att vi missade de i år!! De hann inte riktigt i full blom innan vi stack hem.
Förresten om du orkar nån dag på din promenad har du lust att kasta en blick hos oss och se om de börjat med vår altan??

Kram

Svar: Klart jag kollar Pia, redan i morgon... Synd att ni missade den vackra blomningen men nu har du i vart fall fått ett foto på det vackra :-D Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Pia Gillberg:

Snällt!!!
Isac undrar om du orkar hälla på lite vatten på vattenväxterna som står i krukorna - om de är tomma alltså. Vattenkannan står på baksidan.
Du får en extra rotfyllning när ni kommer som tack för besväret!!!!!

Svar: Isac & Pia, jag kollar även vattennivån i morgon men det där med rotfyllning avstår jag helst, då sådant behov icke finnes, gärna vinfyllning i stället men då gärna i ett glas :-D Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Berit Knapasjö:

Jisses, vad goa ni är!

Svar: Tack Berit du också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Stina´s Bucket:

De träden är underbara och jag håller med dig, synd att de inte blommar året om.

Svar: Tack så mycket Stina för din kommentar!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: