2015-05-25 Huay Yang Travel och Sunshine Shop har flyttat tvärs över vägen till nya lokaler....

Nu har Chon samlat hela sin verksamhet, dvs. Huay Yang Travel - Taxiservice och Sunshine Shop under samma tak i lokalen mitt emot Driving Rangen på Mellanvägen. Hon har därmed ingen verksamhet kvar på  Rangen och slipper springa emellan då hon har sin MC uthyrning och Massage Center i den här lokalen.
 
Det är inte riktigt färdigställt ännu då nya skyltar håller på och sätts upp om de verksamheter hon har och mer kläder, smycken etc ska inköpas inför högsäsongen och lite annat finlir för att det ska se snyggt och prydligt ut..
 
 
 
 
 
Sortimentet ska fyllas ut med mer kläder, prylar etc.
 
Chons nya kontor för sin verksamhet...
 
Här finns flera modeller av barnstolar för att öka barnens säkerhet i deras taxibilar samt MC hjälmar till försäljning...
 
Chon tillsammans med Gäo som jobbar på Sunshine Shopen...
 
Chon vet att jag älskar färgen röd och gav mig denna tunna cape i gåva. Man kan ha den över bikinin på stranden eller kombinera utanpå något annat klädesplagg om man vill vara lite extra fin...
 
Hon säljer dessa i Sunshine Shopen och de finns i många olika färger och mönster och kostar 180 baht.
 
Man kan också vika den på längden och använda den som en scarf. Eftersom Chon vet att jag åker till Sverige den 1 juni tyckte hon det passade bra för mig i det svenska kyliga klimatet :-D
 
Chon är generös, snäll och omtänksam hon! 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Snygg och användbar! Chon är verkligen serviceninded och generös. Henne vill man gynna så mycket det går. Eva Van Ravi

Svar: Tack så mycket Eva för din kommentar och jag håller med dig till 200 % :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Titti:

Kul med kläder......Fin och prisvärd "sjal".
Spännande att det händer saker på Driving rangen.....en dansbands-gala kanske!!
Kram Titti

Svar: Tack Titti för din kommentar och det blir ingen dansbandsgala i HY, det kan jag säga direkt :-D Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 kicki:

Mysigt,
Jätte fin cape, passar dig verkligen.
Men tror du behöver något varmare när du kommer hit, hem.
Men du kanske tar med lite värme till oss, det behöver vi.
Ha det så bra när ni kommer i allafall.
Du har ju en söt liten Adam , som väntar.
Kram Kram.

Svar: Tack så mycket Kicki för din kommentar och lille Adam och övriga familjen kommer ge mig hjärtevärme och det räcker långt! Kram, kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Maria :

Vad bra att hon har allt på samma ställe nu. Längtar till massagen! Pok äd

Svar: Ja det är toppenbra hjärtat, förstår att du längtar :-) PoK Äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Christina S:

Skojigt att det går så bra för Chon! Jag tycker att hon alltid är så positiv och glad och att hon också alltid fixar till saker och ting.
Och så läcker sjal hon gav dig!

Svar: Javisst är det roligt Christina, jag håller med dig till 200 % och jag är mycket glad för capen/sjalen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: