2015-11-15 I morgon lämnar mina små poolare Huay Yang samt bilder på barnbarnet Adam...

Jag älskar roliga mysiga barn och framför allt att leka med dem i vår pool på området. Grannbarnen Linn, 3 år, och Oskar, 4 år, har jag fått glädjen att leka med och det kommer att bli tomt och tyst här på området när de lämnar HY. Det är så härligt att lyssna på glada barns lek och stoj och det är verkligen uppfriskande!
 
Mina poolare Lin och Oskar...
 
Jag måste ju också öva på skojiga vattenlekar inför att lilla älskade barnbarnet Adam kommer i början på nästa år med dotter Linda och Daniel. Adam älskar vatten och att bada i det så det blir riktigt livat i poolen när han kommer. Längtan är verkligen stor och det ska bli så roligt när de kommer!
 
Här kommer en kavalkad av längtansbilder och vilken lycka att se fram emot att få hålla honom i min famn...
 
Adams förklädnad inför party på hans dagis i oktober 2015 (Bilden är från Linda och Daniel) 
 
Att bära hinken på huvudet går också bra tycker Adam 20 månader...(Bilden är från Linda och Daniel)
 
Nyklippt Adam i november 2015, 21 månader (Bilden är från Linda och Daniel)
 
Det blir många videosamtal med fina familjen och det är mysigt att Adam nu kan säga mormor och morfar när han ser oss i bild. Hjärtat klappar lite extra då, suck!

Kommentarer:

1 Berit Knapasjö:

Jisses vilken gullegris Adam är!
Lyckos dig!

Svar: Ja tack Berit jag vet och då förstår du att jag längtar så mycket efter den lille :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Fina underbara barnbarn! Längtar också jättemycket efter barnbarnen. Tur att Skypen finns! Eva O:

Fina underbara barnbarn! Längtar också jättemycket! Tur att Skypen finns! Eva O

Svar: Jag håller med dig Eva till 300 %!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: