2015-11-19 En trevlig kväll på NishaVille...

På NishaVille upplever vi en lite lyxigare, softare miljö i nära havsmiljö och maten som deras nye kock Benjamin lagat var mycket god. Även om vi som är enkla människor föredrar den genuina thairestaurangen är det alltid roligt att lyxa till det lite i NishaVilles sobra miljö för omväxlings skull. 
 
För min del Sea bass filé med lite röstipotatis, mums!
 
För Rulles del grillade räkor med couscous...
 
Vacker vy...
 
...och se så nöjd jag är...
 
Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer:

1 Marianne :

Visst ser det det gott ut, men jag föredrar de inhemska restaurangerna.
Försätt njut, nu när solen skiner/ Marianne

Svar: Jag håller med dig Marianne då jag gillar thaimat bäst men ibland är det gott med fisk tillagad på ett annorlunda sätt. Jag äter inte gris- eller nötkött och i Thailand är de duktiga på att laga kyckling, räkor, grönsaker eller fiskrätter så den thailändska maten passar mig absolut bäst. Trevlig helg!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Linda:

såg gott ut! fin bild på mamma med pokäe

Svar: Tack så mycket hjärtat för det och gott var det också :-D PoK äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: