2015-10-04 Bye, bye i morgon bitti drar vi iväg - därmed bloggstopp under resans gång....

From i morgon blir det bloggstopp under tiden som vi är på vår motorcykelresa i ca 4 veckor, Enligt reseplanen kommer vi att färdas i nordvästra, norra och nordöstra Thailand och vi beräknas köra ca 500 mil totalt. 
 
Om vi har tillgång till internet kommer vi att checka in på facebook och berätta var vi befinner oss för stunden så ni som är mina facebookvänner kan följa oss under färden om ni vill.
 
Vi får hoppas att vädret blir gynnsamt för oss men det blir som det blir och regnar det, vilket det förmodligen kommer att göra stundtals, är det bara att ta på regnkläderna och det går ju bra det också, fast det är givetvis roligare att köra i vackert väder.
 
Vi tycker det är härligt att färdas på våra hojar och ta vädret som det kommer och känna vinden och alla dofter omkring oss istället för att sitta bekvämt instängd i en bil med AC på. Att ha skoj på hoj ger en enorm frihetskänsla och det är det vi gillar bäst. 
 
Här nedan bjuder jag på lite musik och det passar ju bra med lite havsbilder till musik nu när vi lämnar havet under flera veckor och får under resan gång på fina vägar njuta av berg och dalar och vacker natur i vårt vackra Thailand.
 
Må så gott alla mina bloggläsare och välkomna tillbaka om några veckor. Var rädda om varandra och tänk positivt då blir livet lite ljusare och inget blir roligare i livet än vad vi själva gör det till.
 
 

Kommentarer:

1 Ann-Britt:

Jag kommer att sakna dina blogginlägg och bilder!
Är alltid så roligt att läsa om det du upplever!

Hoppas att ni får en härlig långresa. Med många fina minnen att ta med tillbaka hem om fyra veckor!
Kör försiktigt och var rädda om er!

Kram <3

Svar: Tack snälla Ann-Britt för det och roligt att du uppskattar min blogg samt berättar det för mig! Vi ska köra så försiktigt vi kan och välkommen tilbaka till min blogg om några veckor. Var rädd om dig och maken också samt stor varm kram till er båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Titti:

Ha så skoj på hojen,
Ska bli kul läsa om era äventyr när ni är åter i Huay Yang.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti och välkommen tillbaka till min blogg om några veckor :-D Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Maria:

Hoppas ni får en riktigt fin resa, kör försiktigt

Svar: Tack så mycket Maria och det ska vi göra :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Marit:

God tur Annika, gleder meg til bilder fra turen. Og som vi alle sier; kjør forsiktig 🌝!

Svar: Tack snälla fina Marit och vi lovar att köra försiktigt och välkommen tillbaka till bloggen framöver när jag skrivit ner våra äventyr och visar massor med bilder :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Anonym:

Ha en underbar, säker resa på era hojjar! Ska bli roligt att följa er på distans. Kram Anna Lena

Svar: Tack snälla Anna för det! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Sofia:

Ha en fantastisk resa och må ni få många underbara minnen på vägen!

Svar: Tack så hjärtligt Sofia och jag är övertygad om att det blir en hel del härliga upplevelser som du sedan får ta del av via min blogg :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Christina S:

Ha en riktigt härlig tur! Ska bli roligt att få läsa om den så småningom. Kör försiktigt!

Svar: Tack snälla Christina för det och vi lovar att ta det lugnt och fint!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 Ulla Widing:

Ha' nu en riktig fin och angenäm resa och kör försiktigt!

Svar: Tack så mycket Ulla för det och vi lovar att ta det lugnt på vägarna!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

9 pyttsi:

Som alla andra önskar jag er en härlig tur,

Jag ser fram emot att få hälsa er välkomna tillbaks i Byn

Svar: Tack så mycket Pyttsi!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

10 Birgitta S :

Hej! Önskar er en trevlig resa och kör försiktigt ser fram emot att läsa om den senare hälsningar Birgitta S

Svar: Tack snälla Birgitta för det!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

11 Anette:

Vad spännande med en långresa i de norra delarna.
Själv är jag precis tillbaka efter en kort tur till Chiang Rai.
Ska bli kul att läsa om ert äventyr.

Svar: Tack Anette för din kommentar och vi gillar Chiang Ray också. Välkommen tillbaka till min blogg när min reserapport är klar. :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

12 Pia:

Önskar er en härlig resa och ser fram emot ditt bloggande när ni kommer tillbaka!

Svar: Tack så mycket för det Pia!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: