2015-09-29 STORT TACK till alla er goa fina för uppvaktningen på min födelsedag!

Igår och även idag har jag tagit emot en massa grattishälsningar personligen med kramar och sång, via e-post, via min blogg, via messenger samt Facebook och jag är mycket glad över det!
 
Stort tack till er alla!
 
Precis så som jag vill ha det firade Rulle och jag min födelsedag med god mat och dryck på vår egen altan och eftersom jag älskar vårt hem och gärna vill vara där jag trivs bäst kändes det mycket bra.
 
Vi fick en lugn, skön och mysig kväll!
 
En av våra vackra Hibiskusblommor tillägnar jag er alla kära gratulanter!
 
 

Kommentarer:

1 Anette "Nelde":

Precis så firade jag också min dag (men i lite kyligare temperatur. Säger som du, det är allra bäst att fira hemma med sin käresta. Märks att vi är födda dagarna efter varandra :-) (Vågar).
Önskar dig ett gott nytt härligt år!

Svar: Tack snälla Anette och visst är det mysigast så oavsett temperatur :-D Jag önskar dig också ett gott nytt fantastiskt år! Stor varm kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: