2016-08-22 Idag tar vi motorcyklarna till Hua Hin och övernattar...

Idag drar vi iväg till Hua Hin då det var längesedan Maria var där och vi behöver göra några ärenden. Vi kommer att övernatta på vår favoritresort Rajana Garden House och åker hem till Huay Yang i morgon igen.
 
Rulles hoj startklar för en tripp till Hua Hin...
 
 
...och likaså min vackra Forza...
 
Maria åker med mig då hon sitter skönast på min hoj då passagerarsätet är brett och stöddämpningen är riktigt bra så det är behagligt att vara passagerare. Jag tycker det är mysigt att ha Maria bakom mig på hojen, hon hänger med mjukt och fint så man knappt märker att hon är med. Jag kan också klappa om henne emellanåt och samtidigt kolla att hon verkligen är kvar där på passagerarsätet :-D Nej fy, hemska tanke, för så illa kör jag inte så mina passagerare faller av under färden och ännu värre vore om jag inte ens märkte det... 
 
Jag återkommer med bloggningen tidigast på tisdag och om du vill är du välkommen då. Tills dess ha en mysig måndag och gör det bästa du kan kan av denna dag då den aldrig kommer tillbaka...

Kommentarer:

1 leena:

Hej, du skriver så trevligt! Jag ska till Thailand i november - med en vän som aldrig varit där (jag har varit många gånger på olika ställen) tänkte vi skulle börja med Huay Yang . vet dock inte vad vi ska göra mer - har bara 10 dagar totalt - har du något bra tips vad jag ska visa henne! Tänkte det var smartast att ta en taxi från flygplatsen när vi landar - stanna några dagar men sen se något annat. Leena

Svar: Hej Leena och tack för din kommentar samt roligt att du uppskattar min blogg 😀Eftersom ni bara ska vara i Thailand i 10 dagar kan det vara nog så avkopplande att bara vara i HY och kanske softa på stranden och blanda med någon dagsutflykt. Kolla med Huay Yang Travel när det gäller taxi etc. Se kategorier Taxi etc i min blogg samt Dagsutflykter. Trevlig resa och välkomna till Huay Yang!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: