2016-02-01 Nu är de här!

Chon ringde mig vid 09.45 och berättade att om ca 1 timme är Linda och Daniel samt Adam här och hon ville bara informera mig ifall att jag var ute på gick långisen. Långisen ställde jag in idag då jag inte ville riskera att inte vara hemma när de kom hem men det var snällt av Chon att tänka på det :-D.
 
Strax före kl. 11 kom de och glädjen var ofantligt stor! Adam hade skött sig otroligt bra på planet och sovit gott både på planet och i bilen från Bangkok och hem till Huay Yang.
 
Nu är de äntligen här!
 
Jag visade Adam runt i huset och sedan gick vi och hämtade vatten och fyllde en vattenkanna så mamma Linda och pappa Daniel fick packa upp och installera sig i sitt rum. Vi sparkade lite boll, byggde med Duplo etc. etc.
 
Vi åt lunch på Maew och tog en motorcykeltur i byn och Adam satt emellan Daniel och Linda och tyckte det var jätteskoj att åka hoj!
 
 
Lunch på Maew...
 
På sena eftermiddagen när poolen låg i skugga gick vi ut och badade och Adam älskar vatten och var alldeles lyrisk. Vilken fantastiskt härlig grabb han är vårt barnbarn, så otroligt positiv och verkar älska fart och fläkt samt nya upplevelser.
 
Det är så obeskrivligt underbart att få ha dem här och få möjlighet att rå om den nu i hela 3 veckor! 
 
Innan kvällsmaten (hämtmat från Maew) firade vi med champagne från Bollinger, som vår kära granne gett oss en flaska av när de var här. Nu passade den perfekt för att fira att Linda, Daniel och Adam kommit! 
 
En av våra favorit champagner...
 
Adam hade fått nog och somnade i min famn vid 19.40 tiden...Vilken underbar känsla!
 
Tack för en underbar dag och välkomna hem!

Kommentarer:

1 Anonym:

Njuuuut❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack det ska jag!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Så underbart ni har det! Jag njuter när jag ser bilderna, vilken mysig familj! Eva på Van Ravi

Svar: Ja tack Eva, det är verkligen underbart!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Härliga bilder!
Conny

Svar: Tack Conny!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Anonym:

Vad härligt med familjen på plats

Svar: Tack anonym för din kommentar!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Anonym:

Va härligt ni måste ha det m alla omkring er. Ha det så gott och njut kramar från Ingela 😎

Svar: Tack så mycket Ingela och det är verkligen underbart! Kram till dig från mig :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: