2016-02-04 Leksaker, leksaker nästan överallt - det hör till när det är barn i huset...

Snälla vännen och grannen Margit kom till poolen igår och berättade att hon hade en hel balja med leksaker som Adam kunde få ta över. I dag hämtade jag baljan och där fanns en massa skojiga leksaker som Adam gillade, framför allt den stora grävskopan.
 
I går fick han två stora båtar i plast av Margit som vi lekte med i poolen och den största av dem fick hänga med i sängen igår kväll när det var sovdags för natten. Inte så mjuk och gosig men rolig enligt Adam...
 
Leksaker nästan överallt :-D
 
 
En liten Adam ska ut och leka...
 
Vi tog en promenad ner till Huay Yang Beach för Linda och Daniel ville äta lunch på Aum restaurang och jag tog Adam i vagnen för en sväng så han skulle somna. Jag sjöng väl säkert 10 godnattvisor men Adam ville inte somna...
 
Vi traskade hemåt igen och drack kaffe med färsk frukt och efter fikat tog Daniel, Linda och Adam en MC-tur en bit söderut för att se sig om lite i Huay Yang.
 
Coola familjen ska ut på tur...
 
Nu får vi se vad resten av dagen har att dela på... 

Kommentarer:

1 Lena :

Precis som det ska vara när man har små folk i huset. Ser lika dant ut här .Städat får vi ha när dom små liven är hemma.

Svar: Tack Lena för din kommentar och jag håller med dig, Det är så roligt med lite oordning när vi har vårt älskade barnbarn på besök :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Susanne:

Åh vad härligt
Hör av er om vi kan ses någon dag det vore kul att träffa familjen

Svar: Tack Susanne det gör jag och välkommen hem till HY :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: