2016-06-28 En härlig dag med älskade barnbarnet Adam...

Idag har vi gått och gått runt hela Kungsholmen...
 
 
Kasta småsten i vattnet är skoj...
 
Lite softa i vagnen är skönt emellanåt...
 
Canadagäss vid Kungsholms Strand...
 
Vi besökte också Drottninggatan och fick flera ärenden uträttade samt åt en god salladslunch på Marina Café på Drottninggatan.
 
Marina Café på Drottninggatan
 
Adam är tokig i tåg och därför fick Rulle en ljus idé och vi knallade till Centralstationen där det finns många tåg att titta på.
 
Expresståget till Göteborg som har en färg som tilltalar mig...
 
Spännande samt lite läskigt samtidigt
 
På vägen hem via Norr Mälarstrand hittade vi lite kul sysselsättning för Adam... 
 
En älggunga...
 
 
En skojig betongfigur att klättra i och på... 
 
Hej här kommer Adam ut från ett hål i betongfiguren 
 
Tack för en härlig dag!

Kommentarer:

1 Anonym:

Jisses va stor han blivit! Sötisen!! Kram Pia

Svar: Tack Pia han har blivit en liten pojke och lämnat babystadiet.. ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S:

Hej!
Vilken härlig dag du o Rulle haft med lilla Adam och fler blir det. Vi kom hem ikväll från Italien trötta men nöjda bodde på en ö Lido ligger mitt emot Venedig min med båt till Venedig där vi tillbringade dagar bara i Venedig. Härligt att ha sett och upplevt men inget vi känner behöver ske igen.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och välkomna hem samt roligt att ni är nöjda med er resa. ☺
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anders Sköld:

Härliga bilder från min uppväxtstad. Dock måste jag påpeka att gässen är av arten, vitkindad gås. Lätt att förväxla.

Svar: Tack så mycket Anders för din kommentar och du lär få se mer bilder i från sköna vackra Stockholm vartefter. Tack för infot om fågelarten och jag vet att jag gjorde det lite lätt för mig :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Marianne Johansen:

Jag förstår vem som lever i livets 2 bästa världar. Njut nu av Familjen och Sverige./ Marianne

Svar: Tack så mycket Marianne för din kommentar och jag njuter i fulla drag! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 FREEDOMtravel:

Stockholm är fint på sommaren! Ser att ni inte varit alldeles för långt från våra trakter (vi bor i en av husbåtarna på andra sidan Hornsbergs strand på Kungsholmen) ;)

Svar: Tack så mycket för kommentaren och visst är Stockholm vackert på sommaren samt även året om egentligen. Roligt att ni finns i närheten i en husbåt. Vad heter båten och hur länge stannar ni där?
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: