2016-03-30 Några av mina favoritlåtar från 80 & 90 talet i denna R&B Slow Jam Mix...

Rulle har dragit iväg med sin MC till Hua Hin och Immigration i morse för att söka förlängt uppehållstillstånd och jag orkade inte hänga med på grund av min trista förkylningsvirus. Men det går ingen nöd på mig för jag sitter här hemma och lyssnar på musik och läser i lugn och ro. Härligt, samtidigt som kroppen får den vila den behöver.
 
Känner mig lite smått nostalgisk emellanåt och hittade då den här listan på R&B Slow mixlåtar från 80 & 90 talet inklusive tillhörande videos och många av låtarna var då och är fortfarande mina favoriter från den tiden.
 
Enjoy!
 

Ultimate 80's & 90's R&B Slow Jam Mix

 
 
Jag önskar dig en skön onsdag!

Kommentarer:

1 gun persson:

Nu åker vi hem om en halv timme blir vi hämtade!Fortsätter läsa din blogg. Ha det gott

Svar: Trevlig resa och tack för att du läser min blogg samt välkommen tillbaka till vårt paradis Huay Yang 😆
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Maud Österholm:

Vi saknar dig på yogan. Krya på dig💐

Svar: Tack så mycket Maud för hälsningen och jag saknar er också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Birgitta S:

Så härligt att lyssna på gamla låtar man kastas tillbaks en kort stund och mkt av alla gamla låtar och musik är förknippade med minnen mest roliga tider som tur är.
Krya på dg!

Svar: Tack så mycket för hälsningen Birgitta och visst är det härligt med nostalgi ibland som väcker roliga minnen.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Linda:

Krya på dig mamma! Snart blir du frisk igen pokäd

Svar: Tack mitt hjärta och det är det bästa med förkylningar att man slipper dem efter några dagar och det friska livet återvänder :-D PoK äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Christina S:

Ibland är det bara så gott att få slappa och bara vara!
Hoppas du kryar på dig snabbt, trist att vara förkyld.
När är det ni åker iväg på er MC-tur till Malaysia?

Svar: Tack så mycket och visst är det så Christina och det känns bättre för varje dag, segt med förkylning men det är ju som det är och det går ju dessbättre över. Vi åker den 3 eller 4 april och den 4 börjar etapp 2 på ombyggnaden :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: