2016-11-18 Tandläkarbesök för rengöring och koll hos Kalaya Dental Clinic i Prachuap Khiri Khan...

Nu är det hög tid för koll av tänderna samt ta bort tandsten så jag ringde igår till tandläkare Nattapong som jobbar på Kalaya Dental Clinic i Prachuap Khiri Khan, mitt emot lilla Hondabutiken, och beställde tid och fick tid till Rulle och mig idag kl. 11.00. 
 
De har fräschat upp lokalen och jag tycker tandläkare Nattapong är både noggrann och skicklig samt att han pratar engelska är en fördel. Jag fick komma in först och Rulle fick vänta lite tills jag blev klar...
 
Nymålat sedan vi var där sist mars 2016 och det ser fint och fräscht ut...
 
Här är aktuella besökstider...
 
Skönt att få det gjort så nu har vi båda rena tänder igen...
 
 
 

Kommentarer:

1 Gotlänningana:

Grattis på bröllopsdagen

Svar: Tack så mycket!l
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: