2016-10-18 Loei by evening

Efter den goda kvällsmaten på en trevlig restaurang i närheten av vårt hotell tog vi en liten promenad vid floden. De två vackra svanarna som bildar ett hjärta med sina halsar var inte tända den här gången men de var ändå vackra där i mörkret. I övrigt är det en fin gångväg parallellt med floden och en lugn och skön stämning.
 
De två svanar som bildar ett hjärta med sina halsar var inte tända den här gången men de är ändå fina tycker jag och det viktigaste är att förstå eller se budskapet...
 
En vacker staty i guldfärg...
 
Vid floden finns flera välbesökta restauranger...
 
 
Den fina flodnära promenaden ligger ett stenkast från vårt hotell...
 
Natti, natti skriver jag nu för om några timmar är det dags för sovläge för oss här i Thailand och en trevlig kväll önskar jag er alla mina fina goa bloggläsare.
 

Kommentarer:

1 Anton:

Ser väldigt mysigt ut!

Svar: Tack så mycket Anton för din kommentar!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 CarinaJ:

Åh vad jag blir avundsjuk! Skönt att drömma sig bort med din blogg i höstrusket ! Ha det så skönt på fortsatta resan! / CarinaJ

Svar: Tack Carina för din kommentar och härligt att min blogg kan få dig att drömma dig bort lite när du känner för det 😀
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Bella:

Vad härligt det ser ut på Er roadtrip! Tack för att du delar med dig av fina bilder och tips. I Sverige har mörkret kommit så nu är det mörka morgnar och kvällar. Må så gott och tack för en bra blogg👍

Svar: Tack så mycket Bella för din kommentar och roligt att du gillar min blogg 😀Det värmer gott! Hösten är vacker med sina färger så njut av den och på med sköna varma kläder 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Yngve och anki gotland:

Du skickar mycket fina foton och beskrivning av eran utflykt ha det bra

Svar: Tack så mycket för det Yngve och Anki och ha det så bra ni också 😀
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: