2016-09-06 STORT TACK till alla fantastiska kommentarer från er mina kära bloggläsare!

Jag är nästan mållös, och då har det gått långt, för alla de 52 hittills fantastiskt fina kommentarer  och 21 gillanden som jag fått på min blogg efter mitt personliga brev via bloggen till er som läser min blogg.
 
Nu har jag fått så mycket feedback, boosters och energikickar att det kommer räcka länge, länge till många nya blogginlägg! 
 
Jag är så oerhört tacksam för att ni alla som hörde av er via bloggen igår och idag, samt även via FB, och berättat vad ni tycker om min blogg och mina inlägg och det är så härligt att få en sådan positiv reaktion av er alla!
 
Stor tack till alla mina fina bloggläsare och för era kommentare! 
 
Snart (oktober) drar vi iväg på långtur igen, tjohej vad kul!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

You go girl!!! 😀🍾
Kram Jane i Kungsbacka

Svar: Tack snälla Jane och stor varm kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Lena :

Vi följare är taksamma om du fortsätter dina berättelser om byn .Självklart ska det vara på din villkor och ork. Jag är säker på att alla dina följare förstår att idé torkan slår till och det blir svårt att skriva varje dag.Ha det så bra Lena😀

Svar: Tack så mycket Lena för din kommentar och jag är glad över din omtänksamhet! Ha det så gott och stor varm kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anna:

Roligt att höra att du är inspirerad igen, skulle ha saknat min dagliga ritual att kika efter inlägg här!

Kul med långfärd igen, vartåt bär det hän denna gång? :)
/Anna

Svar: Tack så mycket Anna för det och det känns riktigt bra nu att blogga när det var lite extra som hände just idag. Långfärden går till norra Thailand, lite nya ställen men även gamla favoriter :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Tina:

Wow så cool du är ✨
Roligt att det fanns ett inlägg idag med Annika!!!
Tina 😊

Svar: Tack så mycket Tina och det finns 3 till idag :-D Jisses snart brinner fingrarna men nu är det hög tid för sovadags i Thailand så natti, natti!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Lotta :

Så kul att få följa din fina blogg! ❤️

Svar: Tack så mycket Lotta!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Anonym:

Vill bara skicka en storstan o tacka för
En fantastisk blogg,att sitta här hemma i Sweden o ändå få del av underbara Huay Yang är härligt trycker jag❤️👍

Svar: Tack så mycket "anonym" och det värmer gott att du uppskattar min blogg och berättar det!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Marcus:

Hej, Jag hittade ingen e-postadress till dig. Är du intresserad av att få en egen domän till din blogg?
Skicka ett mail så förklarar jag mer!

Med vänlig hälsning,
Marcus

Svar: Det beror på men du kan berätta via min e-post som kommer snart till dig :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: