2017-04-01 En mulen dag i Stockholm med Fina Familjen...

Daniel, Adam och jag gick ut på en promenad med skoj och lek och det var mulet och lite småregnigt samt råkallt väder. Det gjorde inte så mycket då vi alla hade bra kläder för väderleken och vi sparkade boll på Kristinebergs IP samt kollade på trafiken på Essingeleden samt besökte ett par lekparker.
 
Adam och Daniel har bestigit ett parti stenbumlingar vid Essingeleden...
 
En fallen lyktstolpe på den gamla på- och avfarten vid Stadshagen...(kul kontrast till en av mina favoritmotiv, omkullfallna palmer eller trästockar på stranden i Thailand). 
 
Gamla på- och avfarten vid Stadshagen...
 
 
Mot Stadshagen och ICA Maxi...
 
En kolossal Ek vid en av lekparkerna i Kristineberg... 
 
Låg- och Mellanstadieskolan i Kristineberg
 
Balansövning för Adam...
 
...som har bra koll på kroppen och grejar sådana här övningar fint...
 
Avslut med rutschkaneåkning...
 
En tuff klättring upp i blomman... 
 
Nu gäller det att ta sig ner själv också....
 
Baklänges är bäst taktik...
 
...så där ja...
 
...snart nere igen...
 
På eftermiddagen fick vi äntligen träffa vår älskade dotter Maria och även hennes Leo som kom på fika samt kvällsmat och det var roligt att äntligen få träffas igen!
 
Tack för en mycket trevlig dag och kväll min fina goa familj!
 
 

Kommentarer:

1 Tina Holst Önneby:

Så härligt ni har det tillsammans 😊
Ha det så gott, kram kram

Svar: Ja det har vi verkligen Tina och ha det så gott du också! Kramis😍😍😍😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Jag önskar dig Och din familj en underbar resa och vistelse både i USA och på kryssningsfartyget. Kommer att läsa din blogg med stor glädje. Kram Gertrude

Svar: Tack så mycket Gertrude för det och jag bloggar så länge det fungerar via Wifi och roligt att du vill följa min blogg :-D Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: