2017-08-12 ...och här sitter jag på altanen och myser...

...medan solen gassar från klarblå himmel därutanför :-D
 
När jag var barn och hade tex sommarlov fick vi barn alltid höra att man inte skulle sitta inne när det var sol utan passa  på och vara ute i solen. Här i Thailand har vi ju mest sol, om man tänker årsvis, och här gör vi vad vi kan för att skydda oss från solen...
 
Att sitta i skuggan på altanen känns därför helt i sin ordning och jag behöver dessutom vila kroppen idag från gårdagen och veckans långa cykelträningar och jag måste tillstå att det är ljuvligt skönt!
 
Här sitter jag och myser!
 
Jag önskar dig min bloggläsare en härlig lördag med eller utan sol!

Kommentarer:

1 Reidun:

Tack för sol och värme.Här är det lite svalt idag men lämnar imorron för stugan vid västerhavet med hopp om sol några dagar.Kram Reidun

Svar: Tack så mycket själv Reidun och hoppas du får lite sol och värme. Kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Förstår att du myser kan se var du sitter och myser på eran fina altan kram/Ingela

Svar: Tack så mycket Ingela för din kommentar och stor varm kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anette:

Härligt! och med en bok...underbart. Ha det fint.

Svar: Mmmm det är verkligen underbart och ha det så bra du också 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: