2017-12-09 En härlig lördag med pyssel av lite och varje...

Idag bestämde jag mig för att sova ut rejält och vila kroppen från fysisk träning men det hindrade mig givetvis inte att cykla hit och dit i diverse ärenden i byn.
 
Det blev lite pyssel i vår trädgård också och plötsligt så är dagen nästan slut.
 
Det är underbart att njuta av passionärslivet och ta dagen som den kommer men ändå ha en plan med en  massa skoj att pyssla med eller bara softa. Att göra som jag vill med min dag är en ynnest och det är jag oerhört glad och tacksam över.
 
Jag önskar dig min bloggläsare en underbar lördag och hoppas du tar vara på dagen och gör den till din allra bästa.
 
Här nedan kommer lite bilder på vackra Chaba blommor (Hibiskus) från vår trädgård idag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Christina:

Härligt liv ni lever! Man ska ta tillvara dagen!
Vi har just påbörjat köksrenovering, roligt det också tycker vi. Och ikväll ha vi just haft besök av vår dotter med familj - underbart! Livet är härligt!

Svar: Tack så mycket Christina och ni verkar också ta vara på det goda i livet och visst är det underbart😍😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Tiina:

Oj vilka härliga bilder på blommor! Tack!

Svar: Tack så mycket själv Tiina 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: