2017-12-28 Big Bell en bra affär i Huay Yang...

På andra sidan motorvägen finns det en bra affär med både mat och diverseartiklar som kanske är lätt att glömma bort då den ligger lite knepigt till för den som inte vill passera motorvägen.
 
Jag brukar ställa min cykel vid 7 Eleven och gå över vägen och för den som inte vill göra det finns det en övergång ovanför motorvägen.
 
 
Big Bell vid norrgående Frontage Road och här finns även en ATM för Kasikorn Bank
 
Här köper jag alltid elektrolyten StronK á 80 baht/paket och 1 påse räcker/vattenflaska i samband med fysisk träning för att få påfyllning med energi under träningen.
 
 
Jag passade på att önska Som, vid Som´s Busstation, på samma sida som Big Bell, ett gott nytt år och det blev hon glad över. Jag gillar Som som är både trevlig att ha att göra med, duktig på engelska samt man kan få hjälp när det gäller transport av olika slag, Immigrationsfrågor, köp av bil eller motorcykel etc. etc.
 
 

Kommentera här: