2017-02-20 Måndag - Vilken härlig dag det blev idag igen...

Idag på strandlångisen fick jag trevligt och mysigt sällskap av fina goa Kia och det var längesedan vi sågs nu så det fanns därmed massor att prata om. 
 
Kia passade på att ta sig ett par dopp under långisen och idag har havet lugnat ner sig betydligt och låg där så lojt och fint så det passade perfekt att bada men jag passade på att fotografera istället.
 
Idag möttes jag av detta stilla hav när jag kom ner till stranden till skillnad mot i onsdags...
 
Så lugn och skönt samt varmt och gott har vi det här i Huay Yang...
 
 
En av flera fiskebåtar tuffar fram på det lugna havet...
 
...och Kia har sänkt sin lekamen i det lugna vattnet...
 
Bred fin platt strand bjöds vi på idag...
 
Tack fina goa Kia för en mysig långis!
 
Till er bloggläsare önskar jag en synnerligen härlig måndag!

Kommentera här: