2017-02-21 Vilken fantastiskt fin och vacker dag och vilken strand!

Idag fick jag trevligt sällskap av fina goa Ulf Ö på min strandlångis och det var en ljuvlig syn att komma ner till stranden och havet och se allt det vackra som bredde ut sig i mitt synfält. Glittrande vatten lite små gäss som red på de lugna vågorna och en bred fin strand att gå barfota på.
 
Det behövs inte mycket för att jag ska fyllas med livglädje och lycka att få vara med om det här och få möjlighet att både bo och leva här i denna fantastiska miljö.
 
Klippgränsen...
 
Fina Sockan gjorde oss sällskap mellan nationalparken och klippgränsen och tillbaka och givetvis fick han både torrfoder och hundgodis samt mycket kärlek förstås..
 
Vad sägs om den här vyn? Sagolikt vacker tycker jag....
 
Tack snälla goa Ulf för ett som vanligt trevligt sällskap!
 
Jag önskar er alla bloggläsare en fantastisk tisdag!

Kommentarer:

1 Carina:

Åh så fint :) Snart är det dags för oss att resa. Äntligen :)

Svar: Tack så mycket Carina för din kommentar och hjärtligt välkomna till Huay Yang!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Longevity - en blogg om hälsa:

Den där översvämningen har inte ett spår kvar efter sig nu eller?

Svar: I Huay Yang har vi klarat oss mycket bra från översvämningen, bara smärre skador på ett par hus samt den "huvudväg" som gjorts i körbart skick igen snabbt efter översvämningen. Även Bangsaphan och Ban Krud har fått ordning på det mesta fast att de drabbades mycket hårt av vattenmängderna.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg verkligen underbart ut!

Svar: Tack så mycket Amanda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Susanne Eliasson:

Hej Annika
Det är som vanligt så fina bilder som du lägger ut och med din härliga inställning är det en fröjd att få ta del av.
Särskilt en kväll som denna då jag har arbetat hela dagen på min förskola och sen på kvällen varit på utbildning om lärarprofessionen.
Då känner jag mig trött och lite sliten men muntras upp av dina bilder och din text som lyser upp här i vintermörkret.
Må så gott / Kram Susanne :)

Svar: Tack så hjärtligt Susanne för din fina kommentar samt respons och vad glad jag blir över att min blogg kan få dig att känna dig så bra efter en arbetsam dag ;.D Må så gott du/ni också! Stor varm kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Anna, Travel on a Cloud:

Det var verkligen en vacker strand! Det ser så friskt och orört ut. Förstår att ni trivdes på promenaden. Kram

Svar: Tack så mycket Anna för din kommentar och det är verkligen ljuvligt lugnt och skönt här i Huay Yang! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: