2017-01-15 Vilken synneligen trevlig kväll vi fick igår....

Vår fina goa vän Isac fyllde år i går och det firade vi tillsammans med Isac och Pia (Pisac) samt Anna och Per. Efter en drink hos Pisac åkte vi till Ranchen och åt och drack mycket gott och därefter åkte vi allesammans hem till goa fina Anna och Per för att avrunda kvällen.
 
Vi hade så mycket att prata om och det var så suveränt trevligt att vi glömde bort klockan helt. När vi kollade klockan hade den blivit strax efter kl. 02 och då var det inte så konstigt att jag började känna mig lite trött :-D
 
Jisses vad tiden går fort när man har roligt och mysigt i goda vänners lag och en sådan här sen uppesittarkväll var det längesedan vi hade. Vi brukar normalt sluta våra utekvällar i goda vänners lag runt 22-23 tiden. Nu har vi slagit rekord, ha, ha!
 
Tack goa kära vänner för en synnerligen mysig och trevlig kväll!
 
 
Bildresultat för partybilder tecknatBildresultat för partybilder tecknat
 
 

Kommentarer:

1 Anita%2520Andersson:

Det lät som en helmysig kväll. Kl 02.00 bevittnar ju det. Skönt att höra - avslappnad miljö. Längtar ner till byn......Kramar Anita Andersson

Svar: Tack Anita och det var det också :-D Förstår att du längtar hit! Kram till dig från mig
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Sofia:

På torsdag morgon anländer jag med mina tre töser till Jasminvillage! Vi är alla mycket spända nu :)

Svar: Härligt Sofia och trevlig resa samt välkomna till Huay Yang!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Tina:

Underbart! Jag är 41 och IBLAND när jag och min man har barnvakt och kommer hem efter klockan 00:00 känner jag mig också wow! Jag kan jag med!!! Det är så roligt när det väl händer och när det är oplanerat! ( hehe skrattar gott att jag orkar till 00 slaget, men jag har en sexåring så det är min ursäkt 😁) Trevligt med sena kvällar ibland helt enkelt! Kram Tina

Svar: Tack så Tina för din kommentar och visst är det festligt med sent nattsudderi någon gång ibland då vi lätt kan ta igen det med missad sömn etc. Men det känns att jag inte är 20 år längre, ha, ha. Kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Emilia Larsson:

Hej Annika,
Jag och min familj (sambo Charlie och Iris 3 år) anländer till Ban Huay Yang den 3/3-2017 och hyr Per och Anns villa runa 8 i en månad. Jag är så glad och tacksam för att ha hittat din blogg. Du hjälper oss att lära känna området och dess verksamheter redan innan vi tagit oss ner, vilket underlättar.
Det ska bli så kul att komma ner och lära känna byn och dess invånare. Jag hoppas att vi får utrymme att träffas där nere och ser fram emot tips i närområdena.
Ha en bra fortsättning på dagen.
med vänliga hälsningar,
Emilia med familj

Svar: Hej Emilia, Tack för din kommentar och välkommen till min blogg samt jag är glad över att du uppskattar den. Vad roligt att ni kommer till Huay Yang och jag är övertygad om att ni kommer att trivas här. Om ni vill ha råd eller fler tips än som framkommer på min blogg, kategorier dagsutflykter etc är det bara att ni hör av er till oss. Ha en mysig dag samt trevlig resa framöver!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Anna%2520Lundqvist:

Hej !
Tack själva för en mycket trevlig kväll . Att tiden kan gå såå fort !!!
Nu har vi varit på immigration så att vi får stanna 30 dgr till :)) så hinner vi träffas lite mer 😊

Svar: Hej Anna, Tack för det och det var verkligen mycket trevligt samt vad roligt att ni fått äran att stanna i 30 dagar till i detta fantastiska land :-D Så klart vi måste träffas mer innan ni lämna landet :-D Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: