2017-06-15 Hårfint idag med hjälp av frissan Jim...

Idag var det hög tid för att fixa mitt hår, sudda ut märkliga utväxter av grått hår i min annars blonda hår samt klippa topparna och jämna till hårsvallet :-D. 
 
Jim är den hårfrissa i Huay Yang som jag alltid gått till för att fixa mitt hår och eftersom hon är mycket duktig på sitt jobb kommer jag att fortsätta gå till henne förstås. Det är ingen idé för mig att byta så länge som jag är nöjd med resultatet. 
 
Det finns flera duktiga frisörer i byn och var och en som är i behov av hårvård har säkert hittat sin favorit och det är fantastiskt att det finns valmöjligheter i denna lilla fiskeby.
 
Huay Yang har inte allt bara det bästa av det mesta som gör att det är lätt att leva ett gott och harmoniskt liv här.
 
En selfie på mig och och goa fina Jim...
 
Goa fina Jim och Jim´s Salon ligger på Mellanvägen...
 
Jag önskar er alla mina bloggläsare en härlig torsdag!

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag ska också gå till frissan idag. Både begravning och bröllop står på programmet till helgen. Ha en skön torsdag kram Gertrude

Svar: Härligt Gertrude med frissabesök samt bröllop men säkert sorgligt med begravningen. Livets olika skeenden med andra ord. Ha en skön dag du också samt kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: