2017-06-21 Igår tuff cykelträning idag skön Medicinsk massage...

Efter det tuffa cykelträningspasset igår till/från Ban Krud 8,2 mil kändes det perfekt med en skön Medicinsk massage av Nom på Huay yang Massage idag på förmiddagen.
 
Till min glädje har jag nu minimala besvär med min högerfot och det är säkert på grund av att Nom löst upp några stora sen/muskelknutor i höger ben samt vid fotknölarna.
 
Underbart, så snart kan jag varva med cykelträningen och mina långisar på stranden. Suverän träning för kropp och knopp!
 
Min duktiga massör Nom som är utbildad på Medicinsk massage
 
Idag är det onsdag (igen) och därmed Lill-Lördag och då vankas det en smarrig GT som Rulle bjuder på samt lite extra gott på tallriken. Som vanligt med andra ord på våra mysiga onsdagar.
 
Livet är verkligen härligt att leva!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en riktigt mysig onsdag var du än befinner dig på vårt vackra jordklot! 

Kommentarer:

1 Gith carlsson:

Man får prova när vi kommer ner i Agusti!🙏

Svar: Det kommer du göra rätt i Gith och välkomna till Huay Yang!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anette:

Härligt med massage!Skönt att du bättre i din fot. Var har Nom gått sin utbildning i Medicinsk massage? Jobbar själv med vårdutbildningar så jag är intresserad av om man måste åka till Bangkok eller Chiang mai för att gå utbildning. Ha en fin onsdag.

Svar: Tack Anette för din kommentar och Nom har gått sin utbildning i Bangkok. Hur och om du kan söka en sådan utbilning här i Thailand kan jag inte svara på. Ha en bra dag du också 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Annette Persson:

Åh, härliga Nom! Var hos henne i mars när vi var nere, åker dit i mars-18 igen! Längtar efter hennes behandling, hon är otroligt duktig.

Svar: Härligt Anette då får du träffa Nom igen och hennes magiska händer😊😋
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: