2017-03-13 Först köp av en snygg hand/axelväska sedan Medicinsk massage av Nom...

Chon på Sunshine Shop har fått in ett parti med snygga handväskor av olika slag och till ett mycket bra pris.
 
Givetvis kunde jag inte motstå att köpa en handväska, som jag kan kombinera som axelväska, och som har en massa smarta fack inuti med dragkedja samt även 2 extra väskor följde med. Väskan kostade 1 000 baht och det tycker jag är ett bra pris.
 
Om man köper en väska får man ett par valfria solglasögon på köpet och jag tog ett par slimmade som är bra när jag kör min motorcykel. Vilken bra affär!
 
Min nya snygga väska med två mindre väskor på köpet samt ett par solglasögon...
 
Efter detta lyckade inköp fick jag en härlig medicinsk massage av Nom på en timme. Nu har hon bl.a fått bukt med mina båda knän som har ömmat rejält på ett par punkter och som påverkat bl.a yogan. Härligt och jag tror att Nom har magiska fingrar och varför gå och ha ont när det finns hjälp på nära håll i Huay Yang att tillgå :-D
 
Nom, min botgörare... 
 

Kommentarer:

1 Tina Holst Önneby:

Snygg väska till snygg kvinna 👍❤
Kram kram

Svar: Oj tackar så mycket Tina för den fina komplimangen! <3 Kramisar!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Tina Holst Önneby:


Svar: Hjärtligt tack Tina! <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: